صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۲ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 23
کد خبر: ۱۳۰۵۷۳

حمله نظامیان صهیونیست به مسیحیان در قدس

براساس گزارش المیادین نیرو‌های اشغالگر صهیونیست چندین ایست بازرسی نظامی در محله مسیحیان ایجاد کردند.

به گزارش راهبرد معاصر برخی از منابع فلسطینی با منتشر کردن تصاویری نشان دادند نظامیان صهیونیست با جلوگیری از ورود مسیحیان برای ورود به کلیسای «القیامه» شهر قدس که برای انجام اعمال عبودی خود در «شنبه نور» به سمت این کلیسا می‌رفتند با برخی از آنان درگیر شدند.

براساس گزارش المیادین نیرو‌های اشغالگر صهیونیست چندین ایست بازرسی نظامی در محله مسیحیان ایجاد کردند. همچنین این نظامیان به کشیش ارتدوکس در حالی که در راه کلیسای القیامه بود، حمله کردند. مسیحیان به خبرنگار المیادین گفتند مورد ضرب و شتم نظامیان صهیونیست قرار گرفتند.

همزمان با شروع ماه مبارک رمضان درگیری‌ها بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها شدت گرفته و در در روز‌های اخیر با حملات مداوم صهیونیست‌ها به نمازگزاران در صحن‌های مسجدالاقصی به اوج خود رسیده است. در یک ماه گذشته و با افزایش تنش ها، ۲۲ فلسطینی به دست ارتش اشغالگر به شهادت رسیده اند.

درپی ادامه دار بودن اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی مردم چندین کشور از جمله، اردن، پاکستان و سنگاپور تظاهرات کرده و خواستار پایان این جنایات شدند. در همین راستا سازمان ملل در یک بیانیه دیر هنگام خواستار رسیدگی فوری به خشونت نظامیان صهیونیستی علیه فلسطینیان شد./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: