صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۱۷ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022 April 25
کد خبر: ۱۳۰۹۹۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

تعیین افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی تا 10 اردیبهشت

علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) می‌گوید: انتظار داریم وضعیت مستمری بازنشستگان و میزان افزایش آن، تا ده اردیبهشت مشخص شود.

به گزارش راهبرد معاصر با حل مشکل ویرگول قانون بودجه، بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تامین اجتماعی در انتظار ابلاغ افزایش مستمری‌ها و صدور احکام جدید هستند.

بازنشستگان انتظار دارند مصوبات شورایعالی کار بدون کم و کاست در مورد آن‌ها اجرایی شود؛ آن‌ها می‌گویند با صدور احکام، از بلاتکلیفی و نگرانی نجات پیدا می‌کنیم.

علی دهقان‌کیا (رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران) نیز در این رابطه می‌گوید: انتظار داریم وضعیت مستمری بازنشستگان و میزان افزایش آن، تا ده اردیبهشت مشخص شود. هرچه زودتر احکام جدید را صادر کنند بهتر است، بازنشستگان زودتر از بلاتکلیفی و انتظار نجات می‌یابند. ابلاغ افزایش مستمری‌ها باید در نیمه‌ی اول اردیبهشت انجام شود./ابلنا

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید
۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۰
سلام باید یگی باشه دل سوز ما باشد هرروز حرف همیشگی چوب خداصدانداره
حسین
۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
ده درصد و گرنه پلیس ضد شورش برو حالشو ببر
بازنشسته انلاین
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
امیدوارم سریعتر وضع مون مشخص بشه
ناشناس
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
فعلا چسبیدن به امور مهاجرین که فردا برایشان درد سر ساز هم میشه. ملت رو ول کردند بخصوص قشر کارگران و بیمه گر ازآن و مستمری بگیران ایرانی. احتمالا در آینده هم بگن شما برن افغانها بیاین.
کاظم منصوری
۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۷
باز نشستگان نیرو های مسلح انتظار دارند تا 15اردیبهشت احکام حقوقشان صادر شود
حکیمی
۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
یعنی به جای رفع موانع و تعیین تکلیف به نظر می رسد به دنبال بهانه ای هستن تا بحران روانی ایجاد کنن، مجلس قانون گذار چرا طوری قانون می گذارد که ایجاد شک و شبهه بیشتری بشود. یعنی این همه نماینده و کمیسیون و هزینه اخرش ابهام در ابهام، خدا را شکر مدیران هم معلوم نیست چی میگن شاید حتی خودشان هم نمی دانند به نظر می رسد فقط یه چیزی میکن تا رزو کاری تمام بشه تا فردا خدا بزرگه..