صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۵ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 24
کد خبر: ۱۳۵۱۹۸

ماجرای پیدا شدن نوزاد در سطل زباله + فیلم

جزییات پیدا شدن نوزاد در سطل زباله در نازی آباد تهران و همچنین واکنش پلیس و اورژانس را در ادامه بخوانید.

به گزارش راهبرد معاصر درپی انتشار ویدیویی در فضای مجازی از پیدا شدن یک نوزاد تازه متولد شده در سطل زباله، رییس مرکز اورژانس تهران توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد. صبح امروز ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از کشف یک نوزاد تازه متولد شده از سطل زباله بود. در این ویدیو نوزادی که بند نافش هنوز جدا نشده بود، داخل دو کیسه پلاستیکی سفید و مشکی در سطل زباله قرار گرفته و یکی از شهروندان آن را از داخل سطل خارج می‌کند. انتشار این ویدیو بازخورد زیادی در فضای مجازی داشت.

یحیی صالح طبری، رییس مرکز اورژانس تهران  در این باره گفت:‌ روز یکشنبه خبری در مورد  در محله نازی آباد تهران به مرکز فوریت‌های اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد که درپی آن عوامل اورژانس در محل حاضر شده و اقدامات اولیه درمانی را به روی این نوزاد تازه متولد شده انجام دادند. در ادامه نیز این نوزاد به داخل آمبولانس منتقل شده و پس تمیز کردن بدن به یکی از بیمارستان‌های همان محدوده منتقل شد.

پیگیری ایسنا از بیمارستان نیز حکایت از آن دارد که وضعیت عمومی این نوزاد که جنسیتش پسر است، مساعد و خوب است./ایسنا

 

 

شیرازی، روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۶ گفت: نوزاد پیدا شده در سطل زباله نازی آباد سالم و پسر است. شهروندان نوزاد را تمیز و اورژانس به بیمارستان امیرالمومنین منتقل کرده است. نوزاد هم اکنون سالم و با مشخص شدن وضعیتش به بهزیستی تحویل داده می شود.

 

توضیحات پلیس درباره پیدا شدن نوزاد در سطل زباله

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره پیدایش نوزاد چندروزه در سطل زباله در محله نازی آباد توضیحاتی را ارائه کرد.
سرهنگ جلیل موقوفه ای گفت: در تاریخ یکم خرداد ساعت ۱۸:۰۰ در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش نوزاد در سطل زباله در محله نازی آباد سریعا ماموران کلانتری ۱۳۰ این منطقه به محل اعزام شدند.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری، پس از حضور ماموران مشخص شد یکی از زباله گردها از داخل سطل زباله پلاستیک مشکی رنگی را پیدا کرده و پس از باز کردن متوجه وجود نوزادی شده که زنده بوده و درحال نفس کشیدن است که سریعا با پلیس تماس می‌گیرد. نوزاد زنده و با حضور عوامل اورژانس سلامت نوزاد تایید شد سریعا اورژانس نوزاد را به بیمارستان امیرالمومنین بخش نوزادان اعزام کرد و تحت درمان است.

او گفت: تحقیقات و بررسی لازم جهت کشف راز موضوع و شناسایی عامل یا عاملین ادامه داشته و در دستور کار پلیس است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: