صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۹:۰۳ - ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 May 31
کد خبر: ۱۳۶۳۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

توضیحات امروز وزیر اموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان + زمان بررسی آیین نامه رتبه بندی در هیات دولت + زمان صدور احکام جدید

به گفته یوسف نوری دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام رتبه بندی معلمان اختلاف نظر دارد. به گفته او هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ خواهد بود.

به گزارش راهبرد معاصر وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام رتبه بندی معلمان اختلاف نظر دارد افزود : هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ 31 شهریور 1400 خواهد بود. وزیر آموزش و پرورش از اختصاص ۳۸ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان خبر داد و گفت: احکام ۲۰ هزار نیروی حق‌التدریسی و شرکتی وزارت آموزش و پرورش صادر شد.
 یوسف نوری ظهر امروز در نشست با فرهنگیان گلستان در کانون طا‌های گرگان اظهار داشت : دولت قبلی برای اجرای این طرح منبعی نداشته و فقط 20 هزار میلیارد تومان برای سه سال در نظر گرفته بود، اما اکنون 38 هزار میلیارد تومان اعتبار برای 850 هزار نفر اختصاص می‌دهیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه دولت با مجلس بر سر برگزاری آزمون قبل از صدور احکام رتبه بندی معلمان اختلاف نظر دارد افزود : هر زمان که این طرح نهایی شود اجرای احکام فرهنگیان از تاریخ 31 شهریور 1400 خواهد بود.

وی تصریح کرد : نیروی انسانی در آموزش و پرورش با رابطه های مختلف استخدامی مشغول به کار هستند که یکی از آنها مهر آفرین با جمعیت 61 هزار نفری است و تیر ماه بعد از برگزاری آزمون کد کارمندی برای آنها صادر می شود.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد :برای 20 هزار نفر نیروی حق‌التدریسی و شرکتی احکام صادر شده است .

وی افزود: در برنامه راهبردی سند تحول آموزش و پرورش تاکنون هر فردی از سهم و ظن خود یار شد و کار کرد، اما الان کار‌های اصولی آغاز شده که قرارگاه یکی از آن اقدامات قابل اشاره است./تسنیم

 

فردا آخرین جلسه جمع بندی اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون دولت

وزیر آموزش و پرورش گفت: فردا آخرین جلسه جمع بندی اجرای طرح رتبه بندی معلمان در کمیسیون دولت برگزار می شود.

 

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
عباس
۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۲
جناب آقای نوری
افرادی که سخن از آزمون جهت رتبه‌بندی می‌زنند سال‌هاست بدون آزمون حق و حقوق بالایی با کمترین کارکرد را از بیت‌المال دریافت کرده و می‌کنند ایشان در رابطه با فرهنگیان عقده‌ی آزمون دارند چرا که سال‌ها در مدارس با آزمون معلمین اذیت شده‌اند البته هدف ما فرهنگیان از این آزمون‌ها یادگیری و پیشرفت این افراد بوده است اما ایشان با عقده می‌خواهند این مورد را جبران نمایند اگر واقعا نمک‌نشناس نیستند بابت با سواد شدن و رسیدن به جایگاه خوب و بالا در کشور بیایند و قدردان معلمین خود باشند و سپاسگزار باشند تا آزار رسان بی ارزش.
ضمنا جنابعالی نیز باید قدردان نیروهای خویش باشید و الا ما فرهنگیان در این کشور بجز خدای متعال همراه و یاوری نداریم.