صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 2022 June 15
کد خبر: ۱۳۸۵۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر

عدم اجرای قانون رتبه بندی معلمان باعث کدورت بیشتر معلمان و فرهنگیان می‌شود

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: همه مقامات و نهاد‌ها تمام توان خود را برای رفع بخشی از مشکلات فرهنگیان گذاشتند، اما عدم اجرای قانون رتبه بندی موجب کدورت آن‌ها خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر، سیدالبرز حسینی عضو کمیسیون مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۵ خرداد ماه) در صحن علنی مجلس طی تذکری شفاهی گفت: در سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در سالگرد امام راحل (ره) به نکته تضعیف انقلاب و پایه‌های نظام جمهوری اسلامی از سوی دشمنان اشاره شد. ایشان توضیح دادند که همه ارکان نظام باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند.

وی تاکید کرد:، اما امروز در جامعه شرایطی اتفاق افتاده که بی اعتمادی اذهان مردم به عملکرد دولت و مجلس است. درد و رنج امروز مردم بیشتر در خصوص وضعیت اقتصادی است و جامعه انتظار دارد دولت اقدامی شجاعانه در این زمینه انجام دهد.

عضو کمیسیون مجلس بیان کرد: قرار بود تنها ۵،۶ قلم از کالا‌های اساسی با روند مشخصی در کنار کمک به مردم افزایش قیمت داشته باشد، اما چنین نشد. امید است دولت در این باره کلی گویی نکند چرا که جراحی اقتصادی قیمت‌ها را به گونه افسارگسیخته افزایش داده است.

حسینی همچنین درباره آئین نامه رتبه بندی معلمان، گفت: باید بدانیم وزیر آموزش و پرورش، دولت، سازمان برنامه و بودجه و مجلس تمام توان خود را گذاشتند تا بخشی از مشکلات این قشر حل شود، اما ادامه این وضعیت و عدم اجرای این قانون موجب کدورت فرهنگیان خواهد شد. مجلس پیگیر اجرای قانون رتبه بندی معلمان است تا آورده لازم را برای آنان محقق کند. /مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
خالد التمیمی
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
طرح رتبه بندی=مسخره بندی انتقام بندی

کدوم ارگان برای افزایش حقوق مدرک و مستندات میخواد؟

کدوم ارگان برای افزایش ناچیز بند تنزل دارن؟

طرح به اصطلاح رتبه بندی هیچ وقت مورد قبول فرهنگیان نخواهد بود
ناشناس
۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۶
اگر رتبه بندی حتی ناقص اجرا نشود.متاسفانه سلب اعتماد است.لذا خواهشمنداست،اقدامات لاز این طرح را مبذول فرمایید.ما از نسل دورانی هستیم که گفتنه اند ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت..خواهشمند است که هرچه سریعتر وقبل از پایان بهار طرحتان را اجرائی کنید .وعشق معلمی را از معلمان عزیز دریغ نکنید.بامید انروز