صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۰۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 June 23
کد خبر: ۱۳۹۵۸۲

رایزنی علیه ایران محور سفر لاپید به ترکیه

در آستانه سفر یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به ترکیه رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس از محوریت ضد ایرانی این سفر خبر دادند.

به گزارش راهبرد معاصر در حالی که بحران ناشی از آغاز روند انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) و هموار کردن برگزاری پنجمین انتخابات طی چهار سال اخیر همچنان خبرساز است، یائیر لاپید وزیر خارجه تل‌آویو قصد دارد روز پنجشنبه (امروز) به ترکیه سفر و با همتای ترکیه‌ای خود دیدار کند.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» و کانال تلگرامی شبکه «کان» درباره چرایی سفر یائیر لاپید به ترکیه و محور گفت‌و‌گوهای او گزارش‌هایی منتشر کردند و رایزنی او علیه ایران را محور این سفر خواندند.

در گزارش کان ادعا شده است: «یایر لاپید وزیر امور خارجه صبح امروز برای یک سفر سیاسی سریع به آنکارا می‌رود و در جریان آن با مولود چاووش اوغلو همتای ترکیه‌ای خود دیدار می کند. دو وزیر درباره همکاری‌های نزدیک‌تر بین دو کشور در مبارزه با تروریسم ایران گفت‌و‌گو خواهند کرد».

هاآرتص هم در گزارش خود ادعا کرد: « یایر لاپید وزیر امور خارجه روز پنجشنبه در بحبوحه تلاش‌های ایران برای انجام حملات علیه گردشگران اسرائیلی در استانبول و همچنین ناآرامی‌های سیاسی در اسرائیل به ترکیه سفر خواهد کرد»./فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: