صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۷ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 08
کد خبر: ۱۴۱۵۹۶

منابع بیمارستانی: شینزو آبه علائم حیاتی ندارد

یک مقام بیمارستان نارا، که نخست‌وزیر سابق ژاپن بعد از ترور شدن به آنجا منتقل گردیده، گفت که او هیچکدام از علائم حیاتی را نشان نمی‌دهد.

به گزارش راهبرد معاصر، بعد از انتقال «شینزو آبه» نخست‌وزیر سابق ژاپن به بیمارستان پس از ترور شدن توسط یک شخص مسلح حین سخنرانی در شهر «نارا»، اکنون از وخامت حال وی خبر می‌رسد.

یک مقام بیمارستان نارا، که آبه بعد از ترور شدن به آنجا منتقل گردیده، به خبرگزاری «رویترز» گفت که او هیچکدام از علائم حیاتی را نشان نمی‌دهد.

منابع بیمارستانی می‌گویند که نخست‌وزیر سابق ژاپن اکنون در وضعیت «ایست قلبی-تنفسی» است و گردش خون در رگ‌های وی متوقف شده است. ایست قلبی-تنفسی مرحله انتهایی هر وضعیت بحرانی جسمانی است که در صورت عدم رسیدگی فوری، بیمار جان خود را از دست می‌دهد.

«نوبو کیشی» وزیر دفاع ژاپن نیز خبر داد که آبه به دلیل خون زیادی که در پی ترور شدن از دست داده، در حال دریافت مستمر واحد‌های خونی است.

شخص ضارب به پلیس ژاپن گفته که از عملکرد نخست‌وزیر سابق ژاپن ناراضی بوده، به همین دلیل او را ترور کرده است. رسانه‌های ژاپنی نیز این تصویر نزدیک را از سلاح احتمالا دست‌سازی که آبه با آن هدف قرار گرفته، منتشر کردند./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: