صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۵:۱۸
  • سه‌شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
  • Tuesday 07 March 2023
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۱ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 12
کد خبر: ۱۴۲۰۵۸

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما ۳۶ درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و پنج درجه به مرور و در طول روز به سی و نه درجه می‌رسد.

به گزارش فرارو؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی روز‌های آینده آسمان تهران آفتابی خواهد بود.

آسمان تهران فردا (۲۲ تیرماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲۳ تیرماه ماه) نیز آفتابی با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد و برای روز جمعه (۲۴ تیر ماه) آفتابی با حداقل دمای ۲۴ درجه و با حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، استان تهران طی چهار روز آینده دارای آسمانی صاف تا کمی ابری و در بعضی از ساعات همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید خواهد بود. طی این مدت در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا نیز پیش‌بینی شده است.

همچنین براساس پیش‌بینی انجام شده از فردا (چهارشنبه) روند کاهش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود./ فرارو

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: