صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۲:۴۸
  • پنجشنبه ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
  • Thursday 01 September 2022
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۸ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 27
کد خبر: ۱۴۸۷۴۷

اجرای کامل طرح رتبه‌ بندی معلمان تا میانه سال تحصیلی

بنا به گفته مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی، رتبه بندی معلمان تا میانه سال تحصیلی امسال برای معلمان خراسانی اجرا خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر پس از اینکه طرح رتبه‌بندی معلمان پارسال به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید و بارقه‌های امید را پس از ۱۰ سال برای فرهنگیان رقم زد و وزیر آموزش‌وپرورش نیز در خرداد امسال اعلام کرد معلمان از طرح رتبه‌بندی نگران نباشند، این قانون در تیر امسال ابلاغ شد و اکنون فرایند‌های اجرایی آن در مراحل پایانی به‌سر می‌برد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی با اعلام اجرای کامل طرح رتبه‌بندی معلمان در اواسط سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در استان، گفت: کلاس‌های حضوری دانش‌آموزان از ۱۴ فروردین امسال آغاز شد و بخش آموزشی استان با وجود تعطیلی دوساله مدارس، تجهیزات لازم را برای سال تحصیلی پیش‌رو آماده کرده‌اند.

سیدامیر شوشتری با بیان اینکه اکنون برنامه‌ای برای آموزش مجازی در مدارس استان خراسان‌رضوی نداریم، تأکید کرد: با زیرساخت‌های فراهم‌شده شاید توسعه بیشتری در این موضوع داشته باشیم، اما اصل ما بر آموزش حضوری است.

وی افزود: رتبه‌بندی معلمان در استان خراسان‌رضوی مانند همه کشور علی‌الحساب در ۹ ماه واریز شد و ما از کسانی که مشکلات اداری‌شان به پرداخت در اواخر شهریور منجر می‌شود، عذرخواهی می‌کنیم.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان‌رضوی علت تأخیر در رتبه‌بندی را انجام روند اداری و جمع‌آوری اطلاعات و همچنین تشکیل سامانه همکاران دانست و گفت: مقرر شده است این طرح تا اواسط سال تحصیلی کاملا اجرا شود./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: