صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۰:۴۲
  • چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱
  • Wednesday 14 September 2022
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 08
کد خبر: ۱۵۰۰۳۱

سناتور آمریکایی:امضای توافق هسته‌ای پیش از انتخابات به ضرر دموکرات‌ها خواهد بود

سناتور جمهوری خواه آمریکا تاکید کرد که امضای توافق هسته‌ای پیش از انتخابات به ضرر دموکرات‌ها تمام خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری خواه آمریکایی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که امضای توافق هسته ای پیش از انتخابات میان دوره ای کنگره این کشور، به زیان دموکرات‌ها خواهد بود. لیندسی گراهام امروز (چهارشنبه) در مصاحبه با شبکه خبری العربیه گفت: «فکر می‌کنم اگر توافق با ایران را امضا کنند، این موضوع قبل از انتخابات به دموکرات‌ها آسیب می‌زند؛ زیرا بیشتر آمریکایی‌ها خواهان این توافق نیستند».

این سناتور جمهوری خواه افزود: «اگر آنها پیش از انتخابات این کار را انجام دهند، توافق در کانون توجه قرار خواهد گرفت. من مطمئن هستم که آنها این کار را بعد از انتخابات انجام خواهند داد؛ هر چند که فکر می کنم همه این مباحث به سیاست مربوط می شود».

این اظهارات سناتور گراهام در حالی مطرح شده است که مقامات آمریکا هتفه گذشته پس از دریافت پاسخ ایران به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا ادعا کردند که پاسخ ایران سازنده نبوده است. مسئولان ایرانی پس از این ادعای آمریکا، با اشاره به اینکه مقصود آنها از پاسخ سازنده چیزی است که طبق خواسته آنها باشد، تأکید کردند که اگر آمریکا واقع بینانه رفتار کند احیای توافق هسته ای در دسترس است./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: