صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۰۱
  • چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱
  • Wednesday 08 February 2023
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 12
کد خبر: ۱۵۰۳۸۵

با زیماپی، کیف پول ارزی اختصاصیِ‌ خود را داشته باشید

تا چند سال گذشته گروه‌های محدودی از جامعه ما به طور مستقیم با ارزهای خارجی از جمله دلار سروکار داشتند. معمولا تجار و فعالان اقتصادی در بنگاه‌های بزرگ از خدمات ارزی استفاده می‌کردند؛ اما در حال حاضر گروه‌های مختلفی از اقشار عادی جامعه نیز با ارز سروکار دارند.

 

به گزارش راهبرد معاصر؛ تا چند سال گذشته گروه‌های محدودی از جامعه ما به طور مستقیم با ارزهای خارجی از جمله دلار سروکار داشتند. معمولا تجار و فعالان اقتصادی در بنگاه‌های بزرگ از خدمات ارزی استفاده می‌کردند؛ اما در حال حاضر گروه‌های مختلفی از اقشار عادی جامعه نیز با ارز سروکار دارند. از دانشجویان برای پرداخت‌های تحصیلی به منظور مهاجرت و مسافران کشورهای خارجی گرفته تا افرادی که به هر طریق درآمد ارزی دارند، به طور مستقیم نیاز به خرید، فروش و انتقال ارزهای خارجی به ویژه دلار دارند.

 

بنابراین داشتن یک کیف ارزی اختصاصی که به کمک آن بتوان از تمام خدمات ارزی بهره‌مند شد، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود. زیماپی، بهترین کیف پول ارزی در کشور است که بسته خدماتی جامعی را برای عموم اقشار جامعه ارائه می‌کند. اگر هنوز در انتخاب کیف پول ارزی اختصاصی خود تردید دارید، توصیه می‌کنیم حتما تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

خدمات کیف پول ارزی زیماپی

کیف پول چند ارزی زیماپی، در دو نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس عموم قرار دارد. در گام اول باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت در کیف پول زیماپی را پشت سر بگذارید. ثبت نام صرفا با شماره موبایل معتبر انجام می‌شود. برای احراز هویت نیز یکی از مدارک شناسایی کفایت می‌کند. در عرض چند دقیقه ثبت‌نام و احراز هویت به پایان می‌رسد. پس از آن می‌توانید وارد حساب کاربری شخصی خود در زیماپی شوید.

 

حتما این سؤال برای شما نیز به وجود آمده است که زیماپی چه خدمات ارزی را ارائه می‌کند. در این قسمت 5 مورد از مهم‌ترین و پرکاربردترین خدمات کیف پول ارز زیماپی را با هم مرور می‌کنیم.

 

سرمایه‌گذاری ارزی

اگر قصد سرمایه‌گذاری در بازار ارز را دارید، با راحتی می‌توانید در کیف پول زیماپی اقدام به خرید و فروش ارز کنید. در حال حاضر سه ارز خارجی دلار آمریکا، یورو و لیر ترکیه در کیف پول زیماپی قابل خرید و فروش هستند. فقط کافیست موجودی حساب کاربری خود را به صورت ریالی شارژ کنید. در ادامه می‌توانید با چند کلیک ساده ارز مورد نظر خود را بخرید.

از جمله مهم‌ترین مزایای خرید و فروش ارز در کیف پول زیماپی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تضمین 100 درصدی امنیت سرمایه

  • سرعت بالا در خرید و فروش ارز

  • خرید و فروش ارز بدون محدودیت

  • امکان خرید و فروش ارز در تمام ساعات شبانه‌روز

  • تضمین نقدشوندگی دارایی (هر زمان که مایل باشید می‌توانید دارایی خود را به ریال تبدیل کنید)

  • خرید و فروش ارز بدون کارمزد

  • بروزرسانی لحظه‌ای قیمت ارز متناسب با قیمت بازار

  • امکان مشاهده نمودار تاریخچه تغییرات قیمت ارز

  • ثبت و ضبط تاریخچه تراکنش‌ها برای مدیریت بهتر سرمایه‌گذاری

 

پرداخت‌های ارزی و خرید آنلاین

پرداخت ارزی و خرید آنلاین یکی از اصلی‌ترین خدمات کیف پول زیماپی است. فرض کنید دانشجو هستید و برای پرداخت هزینه‌های اپلیکیشن فی دانشگاه خارجی برای اپلای باید مقداری وجه به صورت دلاری پرداخت کنید. در این صورت می‌توانید وجه مورد نظر را در حساب کاربری خود در زیماپی به صورت ریالی شارژ کنید. در ادامه سفارش پرداخت ارزی را به همراه جزئیات آن در کیف پول زیماپی ثبت می‌کنید. سایر فرآیند پرداخت از سوی ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

سایر خدمات پرداخت ارزی و خرید آنلاین دیگر که در کیف پول زیماپی ارائه می‌شوند، عبارت‌اند از:

 

افتتاح و شارژ حساب‌های بین‌المللی

به دلیل مشکلات و محدودیت‌های ناشی از تحریم، دسترسی مردم ایران به بسیاری از پلتفرم‌ها و حساب‌های بین‌المللی محدود شده است. خدمات پرداخت‌های ارزی به صورت واسطه‌ای معمولا با کارمزد همراه هستند. بنابراین افرادی که پرداخت‌های ارزی زیادی دارند، بهتر است که نسبت به افتتاح حساب بین‌المللی شخصی اقدام کنند.

کیف پول زیماپی خدمات افتتاح حساب‌های بین‌المللی اختصاصی متصل به مستر کارت و ویزا کارت را ارائه می‌دهد. این حساب‌ها به صورت دائمی در اختیار شما قرار می‌گیرند. هر زمان که نیاز به تمدید اعتبار آن‌ها وجود داشته باشد نیز می‌توانید سفارش خود را از طریق زیماپی مجددا پیگیری کنید.

علاوه بر آن خدمات افتتاح حساب در پلتفرم‌های پرداخت بین‌المللی مانند پی‌پال (PayPal) نیز در زیماپی ارائه می‌شود. همچنین شما می‌توانید از طریق کیف پول زیماپی، سفارش افتتاح حساب بانکی در کشور ترکیه را ثبت کنید. بنابراین زیماپی عملا محدودیت‌های کار با حساب‌های بین‌المللی را از پیش پای شما کاملا بر می‌دارد.

 

نقد کردن درآمد ارزی

فرقی نمی‌کند که یوتیوبر هستید، به صورت فریلنسینگ با سایت‌های خارجی همکاری می‌کند یا از هر راه دیگری درآمد ارزی دارید. در حالت عادی دسترسی به درآمد ارزی خود به دلیل محدودیت‌های ناشی از تحریم نخواهید داشت. خوشبختانه کیف پول زیماپی زیرساخت لازم برای نقد کردن درآمد ارزی را نیز فراهم کرده است.

به این ترتیب شما می‌توانید اطلاعات مربوط به سرویس مد نظر برای نقد کردن درآمد ارزی را از طریق کیف پول زیماپی در اختیار ما بگذارید. سپس با پرداخت کارمزد کم، وجه مورد نظر را در حساب کاربری خود در زیماپی دریافت کنید. این مبلغ به صورت ریالی یا دلاری (هر طور که شما مایل باشید) در حساب کاربری‌تان شارژ می‌گردد. پس از آن می‌توانید دارایی خود را نقد کنید و از آن لذت ببرید.

 

نقل و انتقال ارزی

نقل و انتقال ارزی یکی از خدمات مهم کیف پول زیماپی است که فعالان اقتصادی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. زیماپی خدمات انتقال ارزی از طریق سوئیف، وسترن یونیون و ... را ارائه می‌کند. به این ترتیب می‌توانید با خیال آسوده به بیش از 88 کشور دنیا پول ارسال کنید یا از آن‌ها پول تحویل بگیرید. خدمات نقل و انتقال ارزی در کیف پول زیماپی با سریع‌ترین حالت، کمترین کارمزد و بالاترین امنیت ارائه می‌شود.

 

چرا زیماپی؟

با مجموعه‌ای از مهم‌ترین خدمات کیف پول ارزی زیماپی آشنا شدیم. احتمالا این سؤال در ذهن شما نیز ایجاد شده است که مزیت زیماپی نسبت به سایر کیف پول‌های ارزی چیست؟ اولین و مهم‌ترین نکته این است که در حال حاضر جامع‌ترین سبد خدمات کیف پول ارزی صرفا در زیماپی ارائه می‌شود.

از آن گذشته زیماپی مجموعه‌ای از خدمات و امکانات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد که عبارت‌اند از:

  • رابط کاربری ساده کیف پول زیماپی

  • کارمزد کم و مقرون به صرفه خدمات ارزی

  • سرعت بالا در ارائه خدمات ارزی

  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

  • ثبت و ضبط کامل تاریخچه خدمات ارزی

  • ایجاد بستری امن و مطمئن

 

تمام این ویژگی‌ها باعث شده است که کیف پول زیماپی به عنوان بهترین کیف پول ارزی اختصاصی در کشور شناخته شود. شما عزیزان با استفاده از زیماپی می‌توانید تمام محدودیت‌ها در مسیر خدمات و پرداخت‌های ارزی را برای همیشه به دست فراموشی بسپارید. زیماپی دروازه ورود شما به دهکده جهانی است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: