صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 09
کد خبر: ۱۵۳۷۱۶

هلاکت نظامی صهیونیست در درگیری‌های قدس

ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن یکی از نظامیانش را در درگیری‌های روز گذشته در قدس تایید کرد.

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته (شنبه) رسماً از کشته شدن نظامی زن اسرائیلی که طی تیراندازی به پاسگاهی از اشغالگران در قدس مجروح شده بود، خبر داد.

طبق گزارش خبرگزاری «قدس‌نت»، در حساب کاربری ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتر آمده است که این نظامی بلافاصله پس از مجروح شدن برای مداوا به بیمارستان منتقل شده، اما در آن‌جا جان باخته است.

رسانه‌های عبری‌زبان نام این نظامی زن را «نوعا لازار» اعلام کردند. شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در گزارشی به هویت وی اشاره و اعلام کرد که این زن، برزیلی‌الاصل و از مهاجران جدید به سرزمین‌های اشغالی بوده است.

فرمانده تیپ القدس ارتش رژیم صهیونیستی هم درباره جزئیات حمله به نظامیانش گفت: حدود ۳ نفر در عملیات تیراندازی به سمت یک ایست بازرسی در نزدیکی اردوگاه فلسطینی شعفاط شرکت داشتند که هیچ یک از آن‌ها تاکنون دست‌گیر نشده‌اند.

شبکه ۱۴ رژیم صهیونیستی در ادامه گزارش خود افزود: شش ساعت از این عملیات خونین می‌گذرد و نهادهای امنیتی هیچ اطلاعاتی از عامل این حمله و محل اختفای او ندارد؛ در حالی که پهپادها و بالگردهای رژیم در آسمان قدس دیده می‌شوند، عامل این حمله هنوز آزاد است.

این در حالی است که یورش صهیونیست‌ها به ساکنان قدس و کرانه باختری طی روزهای گذشته دوباره اوج گرفته است. وزارت بهداشت فلسطین درباره قربانیان حملات ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین اعلام کرد که ۲ نوجوان فلسطینی شهید و ۱۱ نفر دیگر هم زخمی شده‌اند. در این درگیری‌ها ۳ نظامی صهیونیست هم بر اثر تیراندازی در قدس زخمی شده بودند که یکی از آن‌ها تاکنون جان باخته است./ فارس

نظر شما