صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 31
کد خبر: ۱۵۶۹۴۴

کاربران صهیونیست در توییتر: نتانیاهو یک دروغگوی حقیر است

یک روز مانده به انتخابات پارلمانی اسرائیل بسیاری از ساکنان سرزمین های اشغالی با حمله به نتانیاهو، وی را یک دروغگوی حقیر خوانده اند.

به گزارش راهبرد معاصر نتانیاهو نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی ادعا کرده که در انتخابات پارلمانی پیش رو پیروز میدان است. اما نظرات رأی دهندگان صهیونیست در رابطه با نتانیاهو چیز دیگری است!

 

نتانیاهو در توئیتی نوشته است: «رای به آیلت شاکد (کاندیدی حزب خانه یهود) برابر است با رأی به پا گذاشتن روی حق. این انتخابات حساس‌تر از همیشه است، نباید حتی یک رأی را به جناح چپ داد و آن را به هدر داد! ما فقط به حزب لیکود رأی می‌دهیم که جلوی دولت چپ‌گرای لاپید را بگیرد.»

 

یکی از ساکنان سرزمین‌های اشغالی در واکنش به این توئیت نتانیاهو نوشته است: «کسی که حق را از بین می‌برد شما هستید. شما ۲۰۰ برابر بیشتر از لاپید حمایت خود را از راه حل دو دولتی اعلام کرده‌اید. شما ۱۰۰۰ فلسطینی را در ماجرای گیلعاد شالیط آزاد کردید با وجود اینکه نوشتید صحبت با فلسطینی‌ها ممنوع است. رکود در ساخت و ساز شهرک‌ها در دولت شما کاملاً مشهود بود. شما هیچ تغییری در سیستم قضائی ایجاد نکردید. شما راست گرا نیستید شما یک دروغگوی حقیر هستید.»

 

نتانیاهو در توییتی دیگر ادعای تشکیل یک دولت راست گرای قوی را کرده است. او نوشته است: «درصد رأی دادن در راست گراها کمتر از درصد رأی دادن در چپ گراهاست. طرفداران لیکود بیدار شوید و بروید رأی بدهید! اگر نروید و رأی ندهید ما دوباره لاپید و اخوان المسلمین را خواهیم داشت. ما دوباره شاهد افزایش قیمت‌های افسارگسیخته خواهیم بود، کشور (رژیم جعلی اسرائیل) ما فلسطینی خواهد شد و تروریسم رواج بیشتری خواهد داشت. کم کاری‌ها بس است! بیرون بروید و به آرامش رأی بدهید و یک دولت راست‌گرای قوی را برای ۴ سال روی کار بیاورید!»

 

واما پاسخ‌های جالب ساکنان سرزمین‌های اشغالی به این توئیت: «سبد رأی شما کم است، چون مردم فهمیدند درجنوب اسرائیل بدون دریافت ۱۰۰ موشک از جانب حماس، شب‌ها راحت ترمی‌خوابند شما هم بروید و از این آرامش استفاده کنید و راحت بخوابید چرا که دیگرمردم به شما رأی نمی‌دهند....اطرافیانتان هم فهمیده‌اند که شما دروغگو هستید وجز وعده‌های دروغین چیزی از شما دریافت نکرده‌اند. همینطور سربازان و سالمندانی که به افزایش حقوقشان اعتراض داشتند به کسانی رأی می‌دهند که به آن‌ها کمک کنند نه به شما!»

 

کاربر دیگری در این رابطه توئیت کرده است: «واقعیت این است که رأی راست‌ها کمتراز رأی چپ‌هاست. و این واقعیت با این ادعاها تغییر نخواهد کرد. چرا که صدها هزار نفر از طرفداران لیکود نیز به خاطر نتانیاهو به این حزب رأی نمی‌دهند! آن‌ها هم از او خسته شده‌اند. خانواده ام که همواره به نتانیاهو رأی می‌دادند این بار به بنی گانتز رأی می‌دهند. همه میلیاردهایی که مذهبی هستند دیگر در بین مردم جایی ندارند! چرا که میلیاردرها درکی از وضعیت مردمی که گرفتار مشکلات معیشتی‌اند ندارند./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: