صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۲۵
  • سه‌شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱
  • Tuesday 15 November 2022
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 13
کد خبر: ۱۵۸۹۳۹

محبوبیت ترامپ؛ هر روز کمتر از دیروز

«ران دیسانتیس» فرماندار فلوریدا به عنوان نامزد پیشتاز حزب جمهوری خواه از رئیس جمهور سابق آمریکا پیشی گرفته است.

به گزارش راهبرد معاصر، یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که «ران دیسانتیس»، پس از پیروزی قاطع برای انتخاب مجدد به عنوان فرماندار فلوریدا، به عنوان گزینه اولیه برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه در رقابت های ریاست جمهوری در سال 2024 ظاهر شده است و از دونالد ترامپ پیشی گرفته است.

 

بر اساس نظرسنجی YouGov که شامگاه جمعه منتشر شد، رای دهندگان جمهوری خواه و متمایل به جمهوری خواه، دیسانتیس را بر ترامپ رئیس جمهور سابق با اختلاف 42 به 35 ترجیح می دهند. 23 درصد باقی مانده از پاسخ دهندگان یا مطمئن نبودند یا گفتند که هیچ یک از نامزدهای برتر را ترجیح نمی دهند.

 

همچنین یک نظرسنجی توییتری توسط رسانه محافظه کار بریکینگ911 ( Breaking911 ) که 1 میلیون دنبال کننده دارد، نشان داد که تقریبا 70 درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که دیسانتیس باید پس از نتایج انتخابات روز سه شنبه رهبری حزب جمهوری خواه را بر عهده بگیرد. در مقایسه، فقط 23.7 درصد ترامپ را انتخاب کردند.

 

ترامپ ممکن است پس از تغییر شدید دیدگاه‌های رأی‌دهندگان، این فشار سیاسی را احساس کند. او روز پنج‌شنبه دیسانتیس را مورد تمسخر قرار داد و او را یک فرماندار متوسط ​​جمهوری‌خواه با روابط عمومی عالی خواند.

 

ترامپ اشاره کرده است که هفته‌های آینده نامزدی خود را برای ریاست جمهوری اعلام خواهد کرد، اگرچه برخی از متحدانش بنا به گزارش‌ها از او خواسته اند که این اقدام را تا پس از انتخابات ششم دسامبر در جورجیا به تعویق بیندازد. رقابت جورجیا ممکن است تعیین کند که کدام حزب سنا را کنترل می‌کند./تسنیم

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: