صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۱:۳۷
  • چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
  • Wednesday 01 February 2023
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - 2022 December 19
کد خبر: ۱۶۴۵۳۰

فواید جوشانده آویشن برای کاهش وزن

چای آویشن چه به تنهایی و چه در ترکیب با سایر گیاهان برای رفع خستگی تأثیر فوق العاده ای دارد.

به گزارش راهبرد معاصر جوشانده آویشن فواید زیادی بر بدن دارد. این نوشیدنی هم به عنوان یک عامل پیشگیرانه و هم به عنوان یک درمان مناسب برای برخی بیماری‌ها استفاده می‌شود.

کاربرد اصلی آن حذف بیماری‌های برونشیت ریوی و مبارزه با سارس است. این نوشیدنی را می‌توان به تنهایی یا ترکیب گیاهان دیگر نیز مصرف کرد. اگر می‌خواهید از خواص جوشانده آویشن بهره ببرید حتما آن را در حد اعتدال مصرف کنید تا از عوارض جانبی آن دور بمانید.

گنجاندن جوشانده آویشن در رژیم غذایی همراه با فعالیت بدنی و ماساژ می‌تواند به سلامت بدن کمک کند. آویشن به کاهش اشتها کمک می‌کند، سموم را از بین می‌برد و بر سلامت سیستم گوارش تأثیر مثبت دارد.

اگرچه این گیاه به عنوان یک ادرارآور عمل می‌کند، اما مواد معدنی مفید را از بدن دفع نمی‌کند، بلکه کمبود آن‌ها را جبران می‌کند.

این چای برای پیشگیری از سرماخوردگی، بیماری‌های ویروسی، بیماری‌های گوارشی و درمان بی خوابی استفاده می‌شود. همچنین به بر سلامتی کل بدن تأثیر مثبت دارد.

۲ قاشق کوچک آویشن و ۱ فنجان آب جوش را مخلوط کنید و بگذارید ۱۰-۲۰ دقیقه دم بکشد. پس از آن، مخلوط را صاف کرده و حداقل سه بار در روز یک سوم لیوان را بنوشید./باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: