صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۴ - ۱۴ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 04
کد خبر: ۱۶۶۹۱۰

تحویل ۱۲۸۰ واحد مسکن مهر پرند تا ۲۰ روز آینده

در جریان بازدید معاون برنامه­‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از روند پیشرفت فاز ۶ پروژه نهضت ملی و مسکن مهر پرند اعلام شد که یک هزار و ۲۸۰ واحد دیگر در این فاز تا ۲۰ روز آینده به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر «امیرمحمود غفاری» معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از واحدهای مسکن مهر پرند در فاز ۶ بازدید کرد که در این بازدید اعلام شد که در این مرحله از طرح، سه هزار و ۲۰۰ واحد تا کنون به متقاضیان تحویل داده شده و یک هزار و ۲۸۰ واحد دیگر نیز تا ۲۰ روز آینده تحویل داده می‌شود.

همچنین یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر دیگر تا آخر سال (طی سه ماه آینده) تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

لازم به ذکر است که زیربنای کل طرح یک میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع بوده و متراژ هر واحد مسکونی بین ۹۵ تا ۱۰۵ متر تخمین زده شده است. کارهای اولیه و تأسیسات زیربنایی به اتمام رسیده و پروژه در مرحله تکمیل نهایی قرار دارد.

معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به هدف‌گذاری کلان دولت و احقاق حق اقشار ضعیف، تهیه گزارش‌های آماری دقیق و مستدل، استخراج اطلاعات و پردازش درست آن‌ها را ضروری دانست و تولید سند موثق آماری به منظور تصمیم‌سازی‌های کلان دولتی در راستای کمک به جامعه هدف و اقشار ضعیف جامعه را خواستار شد./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: