صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۶:۱۴
  • چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲
  • Wednesday 14 June 2023
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 09
کد خبر: ۱۶۷۵۲۶

کودکی که ستاره هالیوود بود، درگذشت

آدام ریچ، ستاره کودک سابق فیلم‌های «جنگ ستارگان»، «مرد شش میلیون دلاری» و «هشت بس است» در ۵۴ سالگی درگذشت.

به گزارش راهبرد معاصر، آدام ریچ، ستاره کودک سابق فیلم‌های «جنگ ستارگان» و «هشت بس است» در ۵۴ سالگی درگذشت.

 

آدام ریچ، بازیگر سابق کودک که بیشتر به خاطر بازی در نقش کوچک‌ترین کودک در درام «هشت بس است» شبکه تلویزیونی «اِی بی سی»(ABC) شناخته می‌شود، در 7 ژانویه درگذشت. او 54 سال داشت.

 

هیچ جزئیاتی در مورد مرگ ریچ در دسترس نیست. TMZ اولین بار این خبر را گزارش کرد و گفت که ستاره سابق تلویزیون در خانه خود در منطقه لس آنجلس «بی جان» پیدا شد. TMZ نوشت پلیس گزارش کرده که هیچ نشانه‌ای از فعالیت جنایی یا مشکوک وجود ندارد.

 

مرگ ریچ باعث ادای احترام بسیاری از ستاره های کودک سابق، از جمله کوری فلدمن، تاد بریجز و چاد لو شد.

 

ریچ با یک نقش در سریال «مرد شش میلیون دلاری» در سال 1976 روی پرده ظاهر شد.

 

او در طول پنج فصل سریال «هشت بس است» که توسط تلویزیون لوریمار تهیه شده بود، به طور منظم حضور داشت. سریال ABC با بازی دیک ون پتن در نقش پدر هشت فرزند بی مادر که رابطه جدیدی را با معلمی با بازی بتی باکلی آغاز می‌کنند. این فیلم در زمان خود یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های تلویزیونی به شمار می‌رفت و ریچ نقش کلیدی بازیگران را به عنوان فرزند خانواده داشت.

 

ریچ تجربه بزرگ شدن جلوی دوربین را در دوران نوجوانی اش داشت.

 

در طول نمایش از سال 1977 تا 1981، ریچ دو بار برنده و سه بار نامزد جوایز هنرمندان جوان شد. ریچ در سال 1980 در بخش بهترین بازیگر نوجوان در یک سریال تلویزیونی یا ویژه شناخته شد. او در سال 1981 جایزه بهترین بازیگر جوان در یک سریال تلویزیونی را دریافت کرد.

 

ریچ هنوز در دوران جوانی خود به ایفای نقش تکرارشونده موفقیت آمیز به عنوان آتش‌نشان دنی بلیک در سریال «کد قرمز» از شبکه ABC ادامه داد که در نتیجه نامزدی بهترین بازیگر جوان در یک سریال درام در جوایز هنرمند جوان 1983 نصیبش شد.

 

مدت کوتاهی پس از آن، ریچ در «راز کودکان» از تلویزیون سی بی اس بازی کرد، یک مجموعه گلچین پنج قسمتی که برای آن جایزه هنرمند جوان در بخش بهترین بازیگر مرد جوان در یک برنامه ویژه تلویزیونی را نیز دریافت کرد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: