صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۱۶
  • چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Wednesday 10 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 February 14
کد خبر: ۱۷۳۱۶۵

تعطیلی مدارس سمیرم فردا چهارشنبه

فرماندار سمیرم از قطع ارتباط راه‌های ۶۰ روستای این شهرستان بر اثر بارش برف خبرداد و گفت: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنای علیا فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن تعطیل است.

به گزارش راهبرد معاصر مراد الیاس پور در خصوص آخرین وضعیت راه‌های شهرستان سمیرم در پی بارش برف و باران، اظهار داشت: هم اینک جاده‌های مواصلاتی شهرضا به سمیرم مسدود و تردد در محورهای سمیرم به استان کهگیلویه و بویراحمد با مشکل رو به رو است.

وی با اشاره به این‌که نیروهای راهداری، هلال احمر و دستگاه‌های امدادی در حال بازگشایی راه‌ها هستند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه‌های ارتباطی ۶۰ روستا در بخش مرکزی و بخش وردشت سمیرم و همچنین سه شهر حنا، ونک و فتح آباد قطع است.

فرماندار سمیرم با بیان اینکه شبکه‌های تلویزیونی در این شهرستان قطع شده، افزود: امکانات لازم برای اسکان در راه ماندگان در شهرستان فراهم شده است.

الیاس پور با اشاره به اینکه فردا همه ادارات شهرستان سمیرم باز است، اضافه کرد: فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه همه مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم بجز پادنای علیا تعطیل است.

به گفته وی ارتفاع برف در سمیرم به ۹۰ سانتیمتر رسیده و ارتباطات اینترنتی و تلفنی در برخی از شهرهای این شهرستان از جمله بخش وردشت و پادنای وسطی در حال حاضر قطع است./مهر

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: