صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۰:۲۲
  • دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
  • Monday 10 April 2023
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۱ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 26
کد خبر: ۱۷۴۵۳۱

تیراندازی در نیویورک موجب زخمی‌شدن ۲ زن شد

به گفته مقامات پلیس آمریکا یک مرد پس از تیراندازی به دو زن به صورت پیاده، پا به فرار گذاشته است.

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه تلویزیونی سی بی اس در خبری از تیراندازی در شهر نیویورک در آمریکا خبر داد.

 

این شبکه افزود: تلاش‌ها برای یافتن فرد مسلحی ادامه دارد که نیمه شب گذشته در منطقه بروکلین در شرق نیویورک به دو زن تیراندازی کرد. یکی از این دو نفر سی و نفر دیگر سی و هفت سال سن دارند. هر دو نفر از ناحیه پای چپ زخمی شدند. حال این دو نفر در وضع باثباتی قرار دارند.

 

به گفته مقامات پلیس، فرد ضارب که یک مرد بوده به صورت پیاده، پا به فرار گذاشته است. مشخص نیست علت وقوع این تیراندازی چه بوده است.

 

شمار بالای اسلحه (۱۲۰ اسلحه به ازای هر ۱۰۰ نفر)، قانون ناکارآمد محدودیت معاملات و آزادی حمل سلاح، نفوذ و قدرت چشمگیر لابی‌های پرقدرت اسلحه‌سازی در آمریکا از عوامل اصلی خشونت‌های مسلحانه در این کشور است.

 

داده‌های جدید اتحادیه ضدافترای آمریکا نشان می‌دهد در تیراندازی‌های دسته جمعی سال ۲۰۲۲ در آمریکا بیشترین تلفات مربوط به افراط گرایی در این کشور بوده است. در این میان، بیش از ۸۰ درصد این قتل‌ها توسط برتری طلبان سفیدپوست انجام شده است.

 

داده‌های جدید اتحادیه ضدافترای آمریکا نشان می‌دهد در تیراندازی‌های دسته جمعی سال ۲۰۲۲ در آمریکا بیشترین تلفات مربوط به افراط گرایی در این کشور بوده است. در این میان، بیش از ۸۰ درصد این قتل‌ها توسط برتری طلبان سفیدپوست انجام شده است./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: