صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۸:۱۳
  • پنجشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
  • Thursday 16 March 2023
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۳ - ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 March 12
کد خبر: ۱۷۶۴۶۸

نتانیاهو:اپوزیسیون درصدد ایجاد هرج و مرج و تضعیف کابینه جدید است

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر با حمله به مخالفان خود، آنها را به تلاش برای سرنگونی کابینه‌اش متهم کرد.

به گزارش راهبرد معاصر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه در صفحه توئیتر خود به اپوزیسیون تاخت و نوشت: چهار ماه قبل ما شاهد برگزاری انتخابات پارلمانی بودیم و در این انتخابات کابینه ما موفق به کسب مجوز از اسرائیلی‌ها برای اداره امور شد.

وی گفت: اپوزیسیون هیچگاه خواستار مذاکره نبوده است و به جای آن درصدد ایجاد هرج و مرج و تضعیف کابینه جدید و حتی سرنگون کردن آن است.

نتانیاهو همچنین تأکید کرد: کابینه منتخب مسئول ارتش، پلیس و دستگاه‌های امنیتی دیگر است.

در هفته های گذشته، ده‌ها شهر از شمال تا جنوب فلسطین اشغالی از جمله تل آویو، حیفا، قدس اشغالی، بئر السبع، ریشون لتسیون و هرتزلیا صحنه تظاهرات علیه کابینه راست افراطی بودند.

این تظاهرات‌ در سایه جدال شدید بین ائتلاف کابینه راست افراطی به ریاست نتانیاهو و جناح اپوزیسیون به ریاست «یائیر لاپید» نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی برگزار شده است.

سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اصلاحات قضایی کابینه نتانیاهو را برای تضعیف دستگاه قضایی و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: