صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۳:۴۹
  • چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
  • Wednesday 17 May 2023
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۸ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 19
کد خبر: ۱۸۰۵۴۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

واریز حقوق فروردین فرهنگیان 1402

حقوق فروردین فرهنگیان در سال 1402 واریز شد.

به گزارش راهبرد معاصر بنا بر اعلام کانال پیگیری مطالبات فرهنگیان به اطلاع همکاران عزیز می رساند برابر اعلام خزانه کشور واریز حقوق فروردین فرهنگیاناز امشب آغاز خواهد شد.

 

چرا فرهنگیان در افزایش فوق العاده ویژه کارکنان‌ دولت کنار گذاشته شدند؟

 محمد وحیدی رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به بخشنامه‌ اصلاح فوق العاده ویژه دستگاه‌های دولتی، گفت: در اسفندماه ۱۴۰۱ سازمان اداری و استخدامی با تأیید شورای حقوق و دستمزد، فوق العاده ویژه حدود ۳۰ دستگاه را از ۳۵ تا ۵۰ درصد ارتقا می‌دهد و این دستگاه‌ها مشمول افزایش حقوق می‌شوند.

 نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: سوال ما این است که چرا این مصوبه شامل حال فرهنگیان و معلمان نشده است.

وی اضافه کرد: در این مصوبه نسبت به مشاغل تخصصی و عمومی نیز تفکیک قائل شده‌اند و این موضوع در بین کارکنان آموزش و پرورش نیز احصا شده ولی بخشنامه‌ مذکور برای فرهنگیان اجرایی نشده است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: این بخشنامه که مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده در اسفندماه ابلاغ شده و انتظار داریم برای فرهنگیان نیز اجرایی می‌شد.

وی اضافه کرد: البته انتقاد دیگری هم به این بخشنامه وارد است که چرا کارکنان بخش‌های اداری، مالی و نظارتی جزو بخش‌های عمومی تلقی شده و افزایش فوق العاده ویژه آن‌ها کمتر بوده؛ ماهیت برخی دستگاه‌ها به این نحو است که افراد باید به صورت تخصصی در این بخش‌ها فعالیت کنند. این مسئله نشان می‌دهد که تصمیم‌گیران در سازمان اداری و استخدامی بیشتر دانشگاهی بوده و ساختارهای اداری را به خوبی نمی‌شناسند.

وی تأکید کرد: اگر شناخت خوبی از ساختار اداری وجود داشت، حداقل در خصوص دستور رئیس جمهور درباره ضرورت همسان‌سازی حقوق دستگاه‌ها و بازنشستگان لایحه‌ای ترمیمی به مجلس ارائه می‌شد که این اقدام نیز انجام نشده است.

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
معام
۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۱
در چه دوره ریاست جمهوری با یک نگاه مساوی به وزارت آ.پ نگریسته شد که حال در سال ۱۴۰۲ برلی افزایش فوق العاده ویژه کارکنان. آن چه به صورت مشاغل عمومی و مشاغل اختصاصی ۳۵ درصد یا ۵۰ درصد افزایش در نظر گرفته شود همیشه موقع افزایش ها معلمان از سفره و خوان نعمت دولت و بخشنامه ها دولت کنار گذاشته می شوند و معلمان هم یاد گرفته اند که حق دادنی نیست بلکه گرفتنی است
حمید
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
چه لزومی داره که لحظه لحظه اخبار حقوقی فرهنگیان را اعلام کنید چه شاهکاری دولت کرده که باید تو بوق و کرنا کنه چرا حقوق ارگان ها و سازمان های دیگه اعلام نمیشه و کسی خبردار نمیشه. مسخره ها
A
۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
حقوق ماهانه فرهنگیان واریز شده .
بعد شما این را خبر می دانید .
خب برای همه پرداخت شده کارمندانی نفت دادگستری دارایی صدا وسیما
خسرو
۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
سلام از آقای محمد وحیدی و بقیه نمایندگان مجلس انتظار داریم از حق فرهنگیان آموزش و پرورش دفاع بکند و بحث فوق العاده ویژه برای فرهنگیان پیگیری بکند با سپاس
ناشناس
۰۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
اگه به فرهنگیان میدادن که عدالت رعایت میشد!!!!
ناشناس
۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
چون معلمان زیاد زیادی هستند
فرهنگی
۰۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۱
واقعا رسانه ها و روزنامه ها و اخبار و چه وچه هم شورش را در اوردن حالا خبر مهمتری ندارین بگین؟؟؟!!!! این خبر خیلی مسخره است حالا که جی؟؟؟!!! الان واریز حقوق فروردین فرهنگیان را رسانه ای کردین خب بقیه کارمتدان دولت هم حقوق فروردینشون واریز شد چرا از اونا خبری نمیگین ؟؟؟ الان حقوق ای ماه فرهنگیان بدون احتساب رتبه بندی واریز شد این هم مسخره تر از تیتر خبر تون ...
امیر رضایی
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۳۰
متاسفانه فرهنگیان هیچ وقت در الویت نبود اند