صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۹:۲۷
  • سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲
  • Tuesday 20 June 2023
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 April 24
کد خبر: ۱۸۰۹۷۹

واکنش نتانیاهو به عملیات استشهادی در قدس اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به عملیات ضدصهیونیستی در غرب قدس اشغالی واکنش نشان داد.

به گزارش راهبرد معاصر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی اظهاراتی در مراسم بزرگداشت سربازان کشته شده صهیونیست، به عملیات شهادت طلبانه عصر امروز در قدس اشغالی واکنش نشان داد و گفت: "دقایقی پیش تلاشی برای کشتن اسرائیلی‌ها صورت گرفت. قاتلان همه ما را می‌کشند... ما به بهای گزاف دولتی را تشکیل داده ایم. "

به گزارش خبرگزاری سما، نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: "کابینه ما، بواسطه قدرت ارتش و پلیس در زمانی تشکیل شد که دشمنان تلاش کردند ما را از اینجا ریشه کن کنند و هنوز هم تلاش می‌کنند، اما ما مانند هر بار جلوی آن‌ها را خواهیم گرفت".

عصر امروز، به دنبال عملیات شهادت طلبانه و ضد صهیونیستی یک شهروند فلسطینی در قدس اشغالی، هشت صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

گفته می‌شود این عملیات با خودرو صورت گرفته و راننده به دنبال زیر گرفتن صهیونیست‌ها بوده است. با این حال، صدای تیراندازی نیز در محل شنیده شده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که این حمله در فاصله ۲۰۰ متری محل برگزاری مراسم بزرگداشت سربازان کشته شده صهیونیست صورت گرفته است.

عبداللطیف القانوع، سخنگوی حماس در واکنش به این عملیات استشهادی گفت: «عملیات قهرمانانه واژگونی در شهر بیت المقدس در راستای پاسخگویی به جنایات اشغالگران و نقض حریم مسجدالاقصی صورت می‌گیرد. رژیم اشغالگر صهیونیستی بهای جنایات و تجاوزات خود به مسجدالاقصی را خواهد پرداخت و از امنیت و ثبات برخوردار نخواهد بود و مردم ما به انقلاب و دفاع از الاقصی ادامه خواهند داد»./باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط
نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: