صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۳:۲۱ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - 2019 August 04
کد خبر: ۱۸۲۶۵

آیت الله سعیدی: بدحجابی بنیان خانواده را هدف قرار می‌دهد

نماینده ولی فقیه در قم با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، تصریح کرد: بدحجابی، بنیان خانواده ها را در جامعه هدف قرار می دهد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله سید محمد سعیدی در جشنواره چادرهای آسمانی در جمع خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان این که هیجانات اخلاقی با ازدواج تعدیل و کنترل می شود، اظهار کرد: باید مسئله ازدواج ترویج و بساط مراسم ازدواج آسان تبلیغ شود.

 

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، گفت: حجاب و عفاف از مسائل مهم کشور است چون دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی این مهم را نشانه گرفته است.

 

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در برخی از شهرهای کشور، خاطرنشان کرد: بدحجابی، بنیان خانواده ها را در جامعه هدف قرار می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در قم داظهار کرد: مردم رای داده اند تا جامعه به سمت حرکت امام (ره) و شهداء در حرکت باشد و دشمنان بدانند بحمدالله به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظام اسلامی استوار ایستاده است.

 

آیت‌الله سعیدی با بیان این که باید به افرادی رای داد که برای نظام و انقلاب دل می سوزانند، گفت: وقتی دشمن از فردی حمایت می کند یعنی این که آن شخص مورد طمع دشمن است و این بصیرت، راه برون رفت از مشکلات است.

 

منبع: ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: