صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۲۴ - ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 21
کد خبر: ۱۸۵۲۷۲

برنامه‌های اورژانس برای برگزاری مراسم اربعین حسینی

اولین جلسه کمیته اربعین حسینی(ع) روز گذشته با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور به عنوان رییس کمیته بهداشت و درمان اربعین و اعضای این کمیته برگزار شد.

به گزارش راهبرد معاصر، جعفر میعادفر اهم اهداف کمیته بهداشت و درمان اربعین را ارائه خدمت به جمعیت میلیونی عاشقان زائر پیاده شرکت‌کننده در این مراسم عظیم که مصادف با فصول گرم سال است، عنوان کرد.

 

وی به بیان ساختار ارائه خدمات با محوریت ستاد مرکزی اربعین حسینی و در کنار سایر اعضاء و همچنین دستگاه‌های اجرایی پرداخت و بر لزوم استفاده حداکثری از تمام توان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور جهت ارائه خدمات ارزنده به زائرین عزیز ایرانی و غیر ایرانی شرکت‌کننده در این مراسم تأکید کرد.

 

رئیس سازمان اورژانس کشور با تأکید بر توجه ویژه به پیشگیری از گرما زدگی، شیوع بیماری‌های واگیر و بیماری‌های منتقله از آب و غذا و مصدومیت‌های ناشی از حوادث ترافیکی در مراسم اربعین امسال، گفت: هماهنگی برنامه‌ها، جلسات، مصوبات و جمع‌بندی اطلاعات آماری با اطلاع و هماهنگی کمیته بهداشت و درمان اربعین، اهمیت بسیاری دارد.

 

در این نشست همچنین شریفان به عنوان دبیر این کمیته به بیان خلاصه‌ای از گزارش اقدامات انجام شده در سال گذشته و چالش‌های موجود پرداخت./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: