صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 May 28
کد خبر: ۱۸۶۵۷۲

۵۰ درصد از بدهی‌های شهرداری تهران پرداخت شد

نائب رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری با وجود پس گرفتن ۱۱۰ ملک همچنان مطالبه بازپس‌گیری املاک را در دستور کار خود قرار دهند، گفت: شهرداری موفق شده ۵۰ درصد بدهی‌های خود را پرداخت کند.

به گزارش راهبرد معاصر، پرویز سروری در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران از شهرداری تهران و شهرداران مناطق ۱۲، ۱۴ و ۱۵ برای آمادگی برگزاری جشن امام رضایی‌ها تشکر کرد.

 

وی در ادامه گفت: شهرداری تهران گزارشی در خصوص بازپس‌گیری ۱۱۰ ملک ارائه کردند که اقدامات خوبی است اما از شهرداری می خواهیم که این مطالبه جدی ما در برگرداندن اموال شهرداری را جدی گرفته و آن را پیگیری کنند.

 

نائب رئیس شورای شهر تهران بیان کرد: در پایان سال خبر خوبی شنیدیم که شهرداری موفق شده ۵۰ درصد بدهی‌های خود را پرداخت کند، اما متأسفانه اخبار نگران کننده‌ای در مورد برخی پیمانکاران می شنویم به گونه ای که از پیمانکاران شنیده ایم که چون مطالباتشان به دیون تبدیل شده حالا حالاها باید منتظر باشند و حالا اگر امام زمان ظهور کرد آن را پرداخت می کنند این در حالیست که پیمانکاران طلبکار ما هستند و اگر در پرداخت بدهی مان سرعت ببخشیم موجب اعتماد سرمایه گذاران در شهر می شود./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: