صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 12
کد خبر: ۱۸۸۹۳۵

۶ کشته و زخمی در تیراندازی مریلند آمریکا

پلیس مریلند از کشته شدن ۳ نفر درجریان یک تیراندازی در خانه‌ای در مرکز این ایالت خبر داد.

به گزارشش راهبرد معاصر، پلیس آمریکا از تیراندازی در یک خانه در «آناپولیس» شهر مرکزی ایالت مریلند و کشته شدن ۳ نفر و مجروح شدن ۳ نفر دیگر خبر داد.

 

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، «ادوارد جکسون» رئیس پلیس آناپولیس، در یک نشست خبری با بیان آنکه که تیراندازی به دلیل «اختلاف بین فردی» رخ داده و هیچ تهدید دیگری برای مردم وجود ندارد، افزود: «تحقیقات همچنان ادامه دارد، ما هنوز در حال تلاش برای تعیین همه چیز‌هایی هستیم که رخ داده و هنوز در حال جمع کردن اطلاعات هستیم.»

 

او از توضیح بیشتر در مورد رابطه بین افراد درگیر خودداری کرد، اما گفت که افراد کشته شده از ۲۰ تا ۵۰ سال سن داشتند. او گفت که مقامات انگیزه محکمی برای تیراندازی مشخص نکرده‌اند و با اشاره به آنکه به قربانیان بیرون از خانه شلیک شد، گفت که «این اقدام تصادفی نبود.»

 

خودرو‌های پلیس متعددی در این منطقه مسکونی در جنوب مرکز شهر و نزدیک اسکله مشاهده شد. جکسون گفت که افسران به تیراندازی حوالی ساعت ۸ شب پاسخ دادند. اداره پلیس هم با انتشار خبرنامه‌ای اعلام کرد که یکی از مجروحان به مرکز تروما منتقل شده است و یک مظنون هم در بازداشت به سر می‌برد. رئیس پلیس هم گفت که مقامات یک سلاح کشف کرده‌اند.

 

تیراندازی‌های دسته جمعی آمریکا در مکان‌های عمومی مانند مدارس، مراکز خرید و کلیسا‌ها به امری رایج تبدیل شده است. آمار نشان می‌دهد این تیراندازی جمعی، دویست و هفتاد و نهمین تیراندازی در آمریکا در ۱۵۷ روز اول سال ۲۰۲۳ بوده است./باشگاه خبرنگاران

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: