صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۲۲:۵۶
  • سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Tuesday 14 May 2024
تاریخ انتشار: ۰۱:۰۳ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 18
کد خبر: ۱۸۹۸۲۷

پیش بینی بورس فردا ۲۸ خرداد ۱۴۰۲

بورس این روزها با شدت کم پول هوشمند مواجه شده و این نشان می دهد امکان رفتار هیجانی در بازار سرمایه وجود دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ شاخص کل بورس در روز شنبه با یک صعود به شدت کم فروغ مواجه شد.

همانطور که در پیش بینی معاملات امروز گفته بودیم ریالی ها و نمادهای کوچک و متوسط بازار سرمایه وضعیت بهتری داشتند، گروه زراعت با ارزش معاملات ۴۶۹ میلیارد تومان (۲.۲ برابر میانگین هفتگی) بیشترین ارزش معاملات را نسب به میانگین هفتگی داشته و پس از آن گروه کاغذی با ارزش معاملات ۴۲ میلیارد تومان (۲.۱ برابر میانگین هفتگی) و گروه اطلاعات و ارتباطات با ارزش معاملات ۱۱۴ میلیارد تومان (۲ برابر میانگین هفتگی) قرار گرفتند.

اما اگر بخواهیم با نگاه کلی‌تر و به نوعی نگاه بین بازاری به بورس نگاه کنیم؛ دلار در روز شنبه در ساعت ۱۲ به قیمت ۴۹,۷۰۰ تومان نیز رسید اما با آمدن وزیر خارجه عربستان و سیگنال‌های دوباره توافق، دلار در معاملات بازار آزاد با قیمت ۴۹,۲۰۰ تومان بسته شد، اما واکنش هیجانی مانند هفته گذشته را نشان نداد.

علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در این باره به مهر گفت: پیش بینی که برای بازار روز آتی (یکشنبه) خواهد رفت طبق تحلیل هفتگی خواهد بود که روزی متعادل با گرایش به سمت تقاضای مساعدتر باشد که تقاضای بهتر را نمادهای ریالی بازار تشکیل خواهند داد. هردو شاخص بازار هم با فاصله نسبتأ کمی نسبت به یکدیگر با یک همگرایی روز مثبتی را به احتمال بالا ثبت خواهند کرد.

  اما باید این روزها به شدت با احتیاط معاملات را رصد کرد زیرا امکان واکنش هیجانی در بازار وجود دارد./مهر

نظر شما