صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 20
کد خبر: ۱۹۰۲۶۸

تقدیر حماس از واکنش مقاومت در جنین به تهدیدات دشمن

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس مقابله نیروهای مقاومت فلسطین با یورش نظامیان صهیونیست به اردوگاه جِنین را ستود.

به گزارش راهبرد معاصر، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که مقابله قهرمانانه مقاومت با نظامیان رژیم صهیونیستی در جنین ، پاسخ روشنی به تهدیدات مستمر دشمن علیه کرانه باختری است.

 

اردوگاه جنین واقع در فلسطین، از صبح روز دوشنبه ۲۹ خرداد، شاهد درگیری بی‌سابقه‌ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین است.

 

نظامیان صهیونیست که به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند، ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند. «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تأکید کرد که جهاد علیه دشمن صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

 

سرایا القدس نام این عملیات را «بأس الاحرار» (قدرت آزادگان) گذاشت و آن را برگ تازه‌ای در دفتر حماسه گروههای مقاومت در اردوگاه جنین دانست که در آن، ارتش دشمن تحقیر شد.

 

العاروری در این خصوص گفت: «رژیم اشغالگر پیش از ارتکاب هر گونه حماقتی بایستی هزار بار اندیشه و محاسبه کند».

 

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، العاروری گفت: «ما به نتانیاهو هشدار دادیم که وارد آوردن هر خدشه‌ای به مسجدالأقصی بازی با آتش است و ملت فلسطین و مقاومت قهرمان آن به دفاع از مسجدالأقصی ادامه خواهد داد هر چند که قربانیان زیادی در این راه بدهد».

 

وی با اشاره به اینکه جنبش حماس به وحدت مقاومت و مبارزان تمامی گروه‌ها در میدان نبرد با دشمن افتخار می‌کند، تأکید کرد: «هر گونه جانفشانی ملت فلسطین و شهید و مجروح شدن آن‌ها هرگز بیهوده نخواهد بود»./ فارس

نظر شما