صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۴۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 02
کد خبر: ۱۹۲۳۴۸

کشف محموله ۴۵۰ کیلویی شیشه در تهران

فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف ۴۵۰ کیلو گرم شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار دلاور القاصی مهر اظهار کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر شرق استان تهران، ماموران در جریان انتقال یک محموله مواد مخدر از مرز‌های شرقی کشور به مقصد استان‌های غربی کشور قرار گرفتند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از گسترش چتر اطلاعاتی و تحت نظر قرار دادن تحرکات اعضای باند متوجه شدند مقدار قابل توجهی مواد مخدر صنعتی در یک تریلی به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده و در محور‌های مواصلاتی منتهی به سطح حوزه در حال تردد است، لذا بلافاصله چهار تیم عملیاتی پس از هماهنگی قضائی وارد عمل و به مسیر در حال تردد تریلی اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران در ادامه افزود: ماموران پس از توقیف تریلی و در بازرسی از آن موفق شدند ۴۵۰ کیلو مواد مخدر صنعتی شیشه کشف وراننده را دستگیر کنند.

القاصی‌مهر در پایان با تاکید بر اولویت پلیس در مقابله با سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان در دستور کار دائمی پلیس شرق استان تهران قرار دارد. / ایسنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: