صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 July 10
کد خبر: ۱۹۳۶۴۱

مانور ارتش رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی در شمال جولان اشغالی مانور نظامی برگزار می‌کند که منابع آگاه فاش کردند که آمریکا به تل‌آویو گفته که برای برداشته شدن چادرهای حزب الله در نقطه صفر مرزی باید دست از اقدامات توسعه طلبانه (اشغالگرانه) و تحریک کننده بکشد.

به گزارش راهبرد معاصر،‌ سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه اعلام کرد که نیروهای این رژیم امروز دوشنبه مانوری نظامی را در شمال جولان اشغالی و دشت الحوله آغاز خواهند کرد.

 

این مانور نظامی قرار است تا روز پنجشنبه این هفته در مناطق مذکور ادامه داشته باشد. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به مشارکت گسترده خودروهای جنگی اسرائیلی در این مانور و شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی طی آن، تاکید کرد که در جریان برگزاری این مانور جاده 918 بسته خواهد شد.

 

اخیرا جبهه شمال فلسطین شاهد تحولات مهمی بوده است. چهارشنبه هفته گذشته چند خمپاره از سمت لبنان به سوی اراضی اشغالی فلسطین شلیک شد که رسانه های صهیونیستی مدعی شدند عامل آن گروه های فلسطین بوده است.

 

از سوی دیگر، حزب الله لبنان در واکنش به اقدام نظامیان رژیم اسرائیل در ایجاد فنس حائل در مرز، خیمه ها و چادرهایی را در حد فاصل ایجاد کرد که در نوع خود بی سابقه بود و باعث شوکه شدن صهیونیست ها شد./ تسنیم

نظر شما