صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 20
کد خبر: ۲۰۰۴۴۱

فروش بلیت قطار تهران-کربلا آغاز نشد

درحالی قرار بود فروش بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شود که این وعده مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران محقق نشده است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران 2 روز قبل 27 مردادماه از آغاز فروش بلیت قطار ترکیبی کربلا از یکشنبه آینده (‌امروز) خبر داد و افزود: فروش بلیت قطارهای کربلا از ساعت 10 صبح یکشنبه 29 مرداد به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی قطار فوق‌العاده مستقیم از مبدا شهرهای زاهدان، کرمان و یزد به مقصد خرمشهر، افزود: همچنین در مسیر ساری-کرمانشاه نیز برای اولین بار قطار سیر می‌کند، ضمن این‌که از مشهد به مقاصد کرمانشاه و خرمشهر نیز ظرفیت‌ قطارها را 2 برابر کرده‌ایم.

 

وی با یادآوری هماهنگی با طرف عراقی برای راه‌اندازی قطار ترکیبی کربلا، گفت: قطار کربلا 4 ستاره است که زائران را از تهران به شلمچه منتقل کرده و 30 کیلومتر فاصله بین شلمچه تا بصره با ناوگان جاده‌ای طی می‌شود. در بصره نیز زائران اربعین مجدداً با قطار به کربلا منتقل می‌شوند.

 

مدیرعامل راه‌آهن قیمت بلیت قطار ترکیبی تهران-کربلا را 960 هزار تا 1.4 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: نرخ بلیت قطار تهران-خرمشهر نیز 390 هزار تومان است.

 

 این در حالی است که برخلاف وعده مدیرعامل راه آهن تا این لحظه (13:35) پیش‌فروش بلیت قطارهای اربعین آغاز نشده است. در سایت "راه پرواز" راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران که قرار است بلیت قطارهای کربلا عرضه کند فعلاً خبری از فروش نیست./تسنیم

نظر شما