صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۵:۰۲
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 20
کد خبر: ۲۰۰۵۱۴

اعلام زمان بررسی لایحه اصلاح بودجه سال 1402 در صحن مجلس

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: طبق نظر کمیسیون برنامه و بودجه، لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور قبل از بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مطرح و بررسی می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی درباره لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور، گفت: در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه که با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: دولت در نظر دارد پیشنهادات جدیدی برای لایحه اصلاح بودجه سال 1402 به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: مقرر شد مدتی این لایحه در کمیسیون برنامه و بودجه بماند تا آخرین نظرات دولت برای کمیسیون ارسال شود و براساس آخرین نظارات دولت و پیشنهادات کمیسیون، لایحه اصلاح بودجه سال 1402 مورد بررسی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی گفت: طبق نظر کمیسیون برنامه و بودجه لایحه اصلاح بودجه سال 1402 کل کشور قبل از بررسی برنامه هفتم توسعه در صحن علنی مطرح و بررسی شود، چون مواد مهمی در این لایحه اصلاحی آمده است امیدواریم به فوریت بررسی شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار کرد: چون مجلس شورای اسلامی دو فوریت این لایحه را نپذیرفت، دولت در نظر دارد با پیشنهادهایی که مجلس هم با آن موافق است، این لایحه را پیش ببرد و کمیسیون برنامه و بودجه نظرش آن است که نشست‌های مشترکی بین دولت و مجلس برگزار تا هر چه زودتر نظرات و پیشنهادات نهایی شود./فارس

مطالب مرتبط
نظر شما