صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۲۱:۵۷ - ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 27
کد خبر: ۲۰۱۶۷۸

کارگاه تولید مخدر ماشروم در نوشهر متلاشی شد

ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از انهدام کارگاه تولید قارچ ماشروم در شهرستان نوشهر خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ داریوش مهدی زاده گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تولید و توزیع قارچ مخدر ماشروم توسط یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نوشهر با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری سردسته این باند شدند.

سرهنگ مهدی زاده، خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، مأموران در بازرسی از محل فعالیت و تولید مواد مخدر توسط این افراد ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر ماشروم کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ نفر دیگر از اعضای این باند در ادامه این عملیات خبر داد و گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند و موضوع در دست بررسی است.

ارشد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران با بیان اینکه این نوع قارچ سمی، نوعی مخدر توهم زاست که ضمن ایجاد اختلالات عصبی و روان پریشی موجب بروز اضطراب، بی قراری و لرز در افراد می‌شود بیان داشت: مواد مخدر ریشه اخلاق را درجامعه خشکانده و موجب تزلزل خانواده‌ها خواهد شد که برای ریشه کن کردن این معضل اجتماعی همکاری آحاد جامعه با پلیس در مبارزه با این بلای خانمانسوز الزامی است.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه قاچاقچیان مواد مخدر همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها و گمراه کردن جوانان و نوجوانان را دارند، از مردم خواست: ضمن مراقبت صحیح از فرزندان خود در مبارزه با سوداگران مرگ و عاملان افیونی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند. / مهر

نظر شما