صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۵۰
  • يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Sunday 12 May 2024
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - 2023 September 25
کد خبر: ۲۰۵۵۶۸

سرقت محموله ترانزیتی پارچه در پوشش بازرسی پلیس/ انهدام باند ۴ نفره سارقان

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از سرقت محموله ترانزیتی پارچه در پوشش بازرسی پلیس خبر داد و گفت: سارقان محموله ترانزیتی در زنجان دستگیر شدند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سرهنگ محمد آدینه لو رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت محموله ترانزیتی پارچه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

دی ادامه داد: با اقدامات گسترده فنی و تلاش شبانه‌روزی کاراگاهان مشخص شد یک باند ۴ نفره از سارقان در پوشش مامور یک دستگاه کشنده ترانزیتی حامل محموله پارچه را به بهانه ایست و بازرسی متوقف کرده و محموله مذکور را به مکان نامعلومی انتقال داده اند.

سرهنگ آدینه لو تصریح کرد با انجام اقدامات پلیسی و بررسی‌های پیرامونی مسیر حرکت کشنده رصد و در کمتر از یک هفته مشخصات ۴ نفر سارق حرفه‌ای با سوابق متعدد کیفری محرز شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد:‌ای مقام ا احراز هویت سارقان محل اختفا کشنده و محموله پارچه در یک منزل متروکه در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه ۴ نفر سارق به همراه یک قبضه سلاح، یک حلقه دستبند پلیسی و یک عدد پلاک جعلی دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان خاطر نشان کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش ریالی این محموله ترانزیتی ۲۰۰ میلیارد ریال برآورد شده که با تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهمین دستگیر شده و تحویل مقام قضائی شد. / تسنیم

نظر شما