صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 02
کد خبر: ۲۰۶۶۳۶

تصمیم بیش از ۷۵ هزار نفر از کادر درمان آمریکا برای اعتصاب

شبکه تلویزیونی سی ان ان گزارش داد بیش از ۷۵ هزار نفر از کارکنان بخش بهداشت و درمان آمریکا به دنبال اعتصاب هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، سی ان ان گزارش داد: ده‌ها هزار نفر از کارکنان اتحادیه‌های بهداشتی آمریکا اعلام کرده اند که در این هفته دست از کار خواهند کشید و بزرگترین اعتصاب در بخش مراقبت‌های بهداشتی در آمریکا را رقم خواهند زد. مذاکرات با شرکت کایزر پرمنانته، کارفرمای آن‌ها قبل از پایان یافتن قرارداد کارکنان در شنبه شب، نتوانست به توافق کاری دست یابدو اکنون، بیش از ۷۵ هزار کارمند در روز چهارشنبه به صفوف اعتراض ملحق خواهند شد، مگر اینکه توافقی حاصل شود.

 

یکی از این کارکنان میگوید بزرگترین خواسته اش مشکلات کمبود نیروی کاری است. می‌دانید، این‌ها افرادی هستند که کار دو یا سه نفر را انجام می‌دهند و این واقعاً بزرگترین نگرانی او است. این موضوع مستقیماً روی بیماران تأثیر می‌گذارد و این تبعات زیادی را به همراه دارد. اگر کارکنان اعتصاب کنند با کمبود نیرو مواجه می‌شویم و دیگر به بیمارستان‌ها رسیدگی نمی‌شود و بنابراین، اگر بیمارستان تمیز و ضدعفونی نشود، خوب، بیماران باید مدت زیادی را صبر کنند. زمان‌های انتظار فقط در بیمارستان‌ها افزایش پیدا نمی‌کند، بلکه حتی اگر شما یک وقت معاینه داشته باشید شما باید سه، چهاریا پنج ماه صبر کنید. بنابراین، این واقعاً بزرگترین نگرانی است. کمبود نیروی انسانی در این بیمارستان‌ها بزرگترین نگرانی است.

 

خبرنگار شبکه سی ان ان گفت: تعدادی خواسته وجود دارد و من می‌خواهم برخی از آن‌ها را بررسی کنم. بدیهی است که دستمزد یکی از آنهاست. در سراسر هیئت مدیره اتحادیه افزایش حقوق چیزی است که آن‌ها درخواست می‌کنند، امنیت شغلی موضوع دیگری است، به روز رسانی مزایای پزشکی بازنشستگان و رسیدگی به وضعیت کارکنان موضوعات دیگری هستند و این واقعاً درخواست‌های اتحادیه است. بنابراین از آنجا که این به هشت اتحادیه مربوط است، ما در مورد ۷۵ هزار کارمند صحبت می‌کنیم و آن‌ها در همه جا در سراسر کشور حضور دارند. آن‌ها اینجا در ساحل غربی در کالیفرنیا هستند، اما آن‌ها همچنین در ساحل شرقی در واشنگتن دی سی و ویرجینیا هستند. این واقعاً می‌تواند روی بسیاری از مردم در سراسر کشور تأثیر بگذارد و مذاکرات در جریان است و آن‌ها روی این موضوع کار می‌کنند و در حال حاضر با اتحادیه مذاکره می‌کنند و می‌گویند که در برخی موارد پیشرفت کرده‌اند.

 

کارکنان بخش درمان آمریکا امیدوارند که این توافق را قبل از چهارشنبه، زمانی که اعتصاب برنامه ریزی شده است، به دست آورند، اما مشخص نیست که آیا آن‌ها می‌توانند به توافق برسند یا خیر. کارفرما اعلام کرده است در صورت وقوع اعتصاب برنامه‌ای در نظر دارد تا بیمارستان‌ها و اورژانس‌ها را باز نگه دارند./ باشگاه خبرنگاران

نظر شما