صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 08
کد خبر: ۲۰۷۵۳۲

گفت‌وگوی آیت‌الله رئیسی با زیاد النخاله و اسماعیل هنیه

رئیس‌جمهور با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی درخصوص عملیات رزمندگان فلسطینی گفت‌وگوی تلفنی کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی درباره تحولات فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» گفت‌وگوی تلفنی داشت.

رئیسی در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی رو به زوال و جبهه مقاومت در حال فتح قله‌های پیروزی است، تصریح کرد: ما پیروزی نهایی ملت فلسطین را وعده الهی می‌دانیم و ملت ایران همواره در کنار ملت‌های آزادی‌خواه و مستقل و در صدر آنها ملت آزادی‌خواه فلسطین ایستاده است.

«زیاد نخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این گفتگوی تلفنی از حمایت‌های رهبری، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین صمیمانه تشکر کرد.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با ارائه گزارشی از دستاوردهای نیروهای مقاومت در سرزمین‌های اشغالی و وضعیت دشمن صهیونیستی گفت‌: به یاری خدا این روزهای مبارک و این پیروزی‌ها با قدرت ادامه خواهد یافت و ملت فلسطین در راه مقاومت استوار است.

رزمندگان مقاومت فلسطینی از بامداد روز گذشته در پاسخ به اهانت اخیر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی، به شهرک‌های اسرائیلی حمله‌ای بی‌سابقه را آغاز کردند که منجر به تلفات گسترده انسانی و مالی برای این رژیم شده است.

تاکنون بیش از 600 تن تلفات اسرائیلی‌ها اعلام شده است./تسنیم

مطالب مرتبط
نظر شما