صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۷:۱۸
  • چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲
  • Wednesday 11 October 2023
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۶ - ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - 2023 October 11
کد خبر: ۲۰۸۰۱۶

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت: مقابل تصویرسازی دروغ می‌ایستیم

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به «جنگ ترکیبی دشمن» گفت: بچه‌های امروز اطلاعات بالایی دارند و در دنیای پساواقعیت هستیم که تلاش ‌می‌کنیم آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم و در چنین فضایی باید مقابل تصویرسازی دروغین بایستیم.

به گزارش راهبرد معاصر؛ «احسان صالحی» در آیین افتتاحیه اردوی ملی آموزش دانش‌آموز - خبرنگاران که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد، خطاب به دانش آموزان دختر شرکت کننده در این اردو اظهار داشت: امروزه با یک جنگ مواجه هستیم و باید از خود، مدارس و خانواده‌های خود مراقبت کنیم تا دشمن به هدفش نرسد.

وی افزود: شما دانش آموزان همت کردید و وسط جنگ به میدان آمدید تا برای دفاع از خود، همکلاسی‌ها، خانواده‌ها و ایران عزیز بجنگید.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان اینکه بچه‌های امروز اطلاعات بالایی دارند، گفت: اکنون در دنیای پساواقعیت هستیم و باید تلاش کنیم آینده خوبی را برای کشورمان رقم بزنیم.

صالحی با بیان اینکه مقابل تصویرسازی دروغ باید بایستیم، خاطرنشان کرد: ما هم به گذشته خود افتخار می‌کنیم، و هم خودمان تلاش می‌کنیم آینده‌ای درخشان را بسازیم و با مدد گرفتن از روح مطهر شهدای دانش‌آموز در صحنه هستیم و در این‌ مسیر، هم به ابزار، دانش، روحیه و ایمان قوی باید مجهز شویم و هم حتماً باید مبانی را قوی کنیم.

آیین افتتاحیه اردوی ملی آموزش دانش‌آموز - خبرنگاران به همت خبرگزاری دانش‌آموزی (پانا) در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: