صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۳۹ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 03
کد خبر: ۲۱۲۵۸

مرضیه در ایام محرم به روی آنتن می رود

سریال تلویزیونی مرضیه ساخته فلورا سام و با بازیگری داریوش ارجمند، پژمان بازغی، گوهر خیراندیش، آتیلا پسیانی، ماه چهره خلیلی، امیر حسین صدیق و حسن زارعی از چند روز دیگر بر آنتن شبکه دو سیما مشاهده خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ همزمان با فرارسیدن ماه محرم شبکه های مختلف سیما در تدارک سریال های مناسبتی ویژه این ایام هستند تا در کنار مردم در روزهای این ماه حضور پررنگی داشته باشند.

 

در همین زمینه شبکه دوم سیما بر آن است تا از ۲۳ شهریور سریال "مرضیه" را برای مشاهده عموم به روی پرده ببرد. این سریال ساخته فلورا سام است. فلورا سام متولد 12 آبان 1344 در شیراز بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است.

 

شروع فعالیت حرفه ای وی در تلویزیون با بازی در مجموعۀ تلویزیونی «مهر و ماه» در سال 1369 به کارگردانی حمید لبخنده بود. او همچنین در مجموعه های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه ها، شبی از شب ها، نشانی و ماه عسل ایفای نقش کرده است. سریال توطئهٔ فامیلی، آخرین کار اوست.

 

خبرگزاری میزان در گزارشی کوتاه به فرایند اتمام این پروژه و یک سکانس این مجموعه در بیمارستان پرداخته است. به نوشته ی میزان، صبح امروز سریال «مرضیه» در لوکیشن بیمارستان تصویربرداری شد و خبرنگاران در پشت صحنه این سریال حاضر شدند. در این لوکیشن حدود هفت سکانس تصویربرداری شد که داریوش ارجمند، ماه چهره خلیلی، امیر حسین صدیق و حسن زارعی در آن بازی داشتند.

 

«مرضیه» جدیدترین ساخته فلورا سام با حال و هوای ایام محرم است که تصویربرداری آن از ۲۸ تیر در روستایی اطراف ورامین کلید خورد. تاکنون ۷۵ درصد کار تصویربرداری شده است و برای پخش در ایام ماه محرم، مراحل فنی نیز همزمان با تولید انجام خواهد شد. این سریال در ۱۵ قسمت از ۲۳ شهریور ماه هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. نگارش فیلمنامه و کارگردانی آن بر عهده فلورا سام است. مجید اوجی نیز تهیه کنندگی این سریال را برعهده دارد.

 

«مرضیه» یک ملودرام خانوادگی پیرامون مساله مهم انتخاب است. در خلاصه داستان این سریال آمده: مرضیه در تعارض کار و مذهب مجبور به انتخاب می‌شود و انتخاب این مسیر اتفاقات جدیدی را برایش رقم می‌زند... توجه به موضوع مفاسد اقتصادی نیز بخش‌های دیگری از داستان را تحت شعاع قرار می‌دهد.

 

داریوش ارجمند، گوهر خیراندیش، مجید مظفری، آتیلا پسیانی، پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیرحسین صدیق، علی اوجی، حسن زارعی، نیلوفر شهیدی، شیوا خسرومهر و مختار سائقی بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: