صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۴:۳۳
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - 2023 November 19
کد خبر: ۲۱۴۳۸۷

حمله راکتی القسام به پایگاه نظامی «تسیلم»

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، پایگاه نظامی «تسیلم» اشغالگران صهیونیست را مورد حمله راکتی قرار داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ گردان‌های القسام با انتشار بیانیه کوتاهی اعلام کرد در پاسخ به ادامه تجاوز صهیونیست‌ها به نوار غزه پایگاه نظامی تسلیم را هدف قرار داده است.

پایگاه نظامی نیروی زمینی ارتش اشغالگر صهیونیستی موسوم به «تسیلم» در صحرای نقب و در راستای جنوب شرق نوار غزه قرار دارد که بهره برداری غیر رسمی از آن همزمان با اعلام موجودیت رژیم جعلی اسرائیل در سال ۱۹۴۸ آغاز شده است.

در این پایگاه نظامی، یک مرکز آموزش جنگ شهری مشابه شهر‌های غزه، کرانه باختری و لبنان وجود دارد که در سال ۲۰۰۵ با همکاری آمریکا ساخته شده است. همچنین در آن ساختمان‌ها و خیابان‌هایی مشابه کشور‌های عربی ساخته شده است که زمانی محل آموزش نیرو‌های آمریکایی بوده است.

گردان‌های شهید عزالدین القسام روز یکشنبه تصاویر جدیدی از حمله به تانک‌ها و خودرو‌های زرهی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه منتشر کرد.

 گردان‌های شهید عزالدین القسام با انتشار فایل ویدئویی، تصاویری از لباس نظامی تعدادی از سربازان اسرائیلی، پلاک شناسایی و تجهیزات نظامی آن‌ها را ثبت کرده است.

این ویدئو همچنین نشان می‌دهد که رزمندگان مقاومت از نقطه صفر، خودرو‌های زرهی و تانک‌های رژیم اشغالگر را هدف قرار داده، آن‌ها را منهدم کرده و تجهیزات دشمن را مصادره کرده است.

عملیات «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین درحالی وارد چهل و چهارمین روز شده است که رژیم صهیونیستی در حملات خود به نوار غزه علاوه بر زنان و کودکان و ارتکاب جنایات جنگی به بیمارستان‌ها هم حمله می‌کند و مانع از ورود سوخت به نوار غزه برای تامین برق بیمارستان‌ها شده که این امر به از کار افتادن ژنراتور‌های بیمارستان‌ها و قطع برق منجر شده است. / ایرنا

نظر شما