صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 02
کد خبر: ۲۱۶۴۰۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

احکام معلمان بازنشسته در آستانه صدور + جزئیات جدید

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش درحال پیگیری است و به زودی احکام این بازنشستگان صادر می‌شود.

به گزارش راهبرد معاصر؛ علی فرهادی در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است درحال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رتبه‌بندی معلمان گفت: به لطف خدا رتبه بندی تقریبا به پایان رسیده و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر ماه امسال اعلام کنیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش نگاه خوبی است، ادامه داد: امسال تاکنون در ستاد، ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

بنا بر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فرهادی در پایان خاطرنشان کرد: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و انشالله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود. / روزنو

مطالب مرتبط
نظر شما
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
مدارس استان اصفهان در صورت تعطیلی الودگی هوا برای جلوگیری از افت تحصیلی دانش اموزان باید به صورت غیر حضوری فعال باشند چرا برخی از مسئولین اموزش و پرورش استان اصفهان نسبت به این قضیه بی خیال هستندو در حق دانش اموزان اجحاف می کنند چرا سرکشی و بازدید از مدارس کمتر شده ومشکلات مدارس حل نمی شود
ابراهیم
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
ارث پدرشان که نیست حق خودمونه . باید بابت تاخیرش هم جریمه بدن . یا حداقل معذرت خواهی کنن.
ناشناس
۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
بزودی حرف شما را قبول خواهم کرد و از شما بزودی تشکر خواهم کرد واگه دستگاهای مختلف همکاری کنند حتما از شما تقدیر خواهیم کرد به هر جهت شما زحمت کشیدید وما هم حتما پیگیر مطالبات شما از جهت تشکر و تقدیر هستیم بدلیل نبود اعتبار برای شما بای کمی صبر کنید شاید تا اخر امسال انجام.