صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۸:۱۱ - ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 05
کد خبر: ۲۱۷۰۲۳

حمله قسام به اتاق فرماندهی اشغالگران در جنوب غزه

نیرو‌های گردان‌های شهید عزالدین القسام اتاق فرماندهی اشغالگران صهیونیست در محور جنوبی شهر غزه را با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری «رجوم» هدف قرار دادند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ به دنبال ورود نیرو‌های اشغالگر به اردوگاه جنین، درگیری‌های مسلحانه بسیار شدیدی بین مقاومت فلسطین و اشغالگران روی داد.

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس، موقعیت کیسوفیم را با سامانه موشکی کوتاه برد ۱۱۴ میلی متری رجوم هدف قرار داد. همچنین آژیر خطر در منطقه ناحل عوز، در اطراف غزه به صدا درآمد. سازمان امداد رژیم صهیونیستی (ستاره سرخ داوود) نیز اعلام کرد بر اثر اصابت راکت مقاومت به عسقلان، پنج شهرک نشین زخمی شده اند.

گردان‌های القسام همچنین اتاق عملیات دشمن اشغالگر در محور جنوب غزه را با موشک کوتاه برد رجوم هدف قرار داد.

سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی نیز تأکید کرد یک خودروی نظامی اشغالگران را در اطراف کمربندی سنافور در محور پیشروی شرق غزه با راکت تاندوم هدف قرار داده است.

همزمان درگیری‌های نظامی شدید بین مقاومت و نیرو‌های اشغالگر که از چند محور وارد شهرک بنی سهیلا در شرق خان یونس شده اند بار دیگر از سر گرفته شده است. بر اثر بمباران مناطق مختلف این شهرک توسط هواپیما‌های اشغالگران، هشت فلسطینی شهید و شمار زیادی زخمی شده اند.

توپخانه ارتش اشغالگر با شلیک ده‌ها توپ اردوگاه جبالیا و شهر بیت لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار داده است.

نیرو‌های اشغالگر همچنین آمبولانس‌هایی را که در حال جابجایی پیکر‌های شهدای خانواده ابوصافی در منطقه ابوهولی واقع در غرب بزرگراه شمالی – جنوبی صلاح الدین بودند هدف گلوله قرار دادند. / ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما