صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 18
کد خبر: ۲۱۹۰۱۳

القسام خطاب به ارتش رژیم صهیونیستی: دیر رسیدید.. ماموریت انجام شد! + فیلم

گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس در واکنش به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر کشف یک تونل حماس که تا نزدیک گذرگاه "ایریز" در مرز نوار غزه با سرزمین‌های اشغالی کشیده شده است، در پیامی تصویری اعلام کرد: دیر رسیدید.. ماموریت انجام شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ در ابتدای این ویدئو تصاویر وزیر جنگ و شماری از نظامیان رژیم صهیونیستی در داخل تونل دیده می‌شود و پس از آن نیز تصاویری از عملیات طوفان الاقصی در روز هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) نشان داده شده است.

حماس با این ویدئو این پیام را به سران صهیونیست رساند که شما این تونل را زمانی کشف کردید که اساسا قبل از آن، ماموریت اجرا و عملیات طوفان الاقصی از طریق این تونل در هفتم اکتبر انجام شد.

 این خبر در حالی منتشر می‌شود که یک ژنرال اردنی نیز امروز با مشاهده صحنه‌های وحشت نظامیان صهیونیست در مقابله با رزمندگان مقاومت، ضمن ستودن نیرو‌های القسام، از اینکه ارتش ترسوی رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ توانست سه ارتش عربی را شکست دهد، ابراز تعجب کرد.

«فایز الدویری» سرتیپ بازنشسته اردنی و تحلیلگر مسائل نظامی به ویدئوی منتشر شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی که طی آن یک نظامی این رژیم از ترس به یک حفره به شدت تیراندازی می‌کند، واکنش نشان داد.

این افسر بازنشسته ادامه داد: مردان مقاومت در اوج کفایت، با مهارت مثال زدنی و جسارت عمل و عملیات را برنامه ریزی کرده و به اجرا در می‌آورند. اگر ارتش‌های عربی سربازانی مانند نیرو‌های القسام داشتند امکان نداشت که در هیچ جنگی شکست بخورند. /ایرنا

مطالب مرتبط
نظر شما