صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۰۱:۰۷
  • دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
  • Monday 20 May 2024
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۰ - ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 21
کد خبر: ۲۲۴۴۹۵

پاتک پلیس به سارقان سوخت خودرو‌های سنگین در توقفگاه‌های جاده‌ای

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری سارقان سوخت از باک کامیون‌ها در برخی از توقفگاه‌های جاده‌ای استان خبر داد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سوخت از باک خودرو‌های سنگین در برخی از توقفگاه‌های جاده‌ای استان و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کارمأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران گشت پاسگاه انتظامی گنو از توابع شهرستان بندرعباس شب گذشته پس از گشت زنی‌های پنهان و آشکار در حوضه استحفاظی در محل پمپ بنزین برون شهری و جاده‌ای مستقر شده و پس از چند ساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس نهایتا به یکدستگاه خودرو پژو ۴۰۵ نقره‌ای با دو نفر سرنشین که وارد پارکینگ پمپ بنزین شدند مشکوک شده و ظن مأموران به سارق بودن سرنشینان خودرو قوت گرفت.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: پس از دقایقی پایش غیرمحسوس متهمان، درب باک یکدستگاه کامیون تریلی را با استفاده از قیچی و پیچ گوشتی باز و قصد سرقت گازوئیل داشتند که با مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که در یک اقدام پلیسی و هدف قراردادن لاستیک‌های خودرو راننده با استفاده از تاریکی هوا متواری و سرنشین خودرو بهویت «محمد ب» دستگیر و خودرو سارقان به علت نشتی گازوئیل دچار حریق شد که با حضور عوامل آتش نشانی خودرو مذکور اطفا شد. / فارس

مطالب مرتبط
نظر شما