صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۴۷
  • سه‌شنبه ۰۱ اسفند ۱۴۰۲
  • Tuesday 20 February 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۲ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 20
کد خبر: ۲۲۹۲۸۴

صفایی بوشهری: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه مجلس خبرگان رهبری است

نامزد ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: با توجه به اهمیت خبرگان رهبری در نظام جمهوری اسلامی دشمن همواره به دنبال تخریب و تضعیف جایگاه آن است.

به گزارش راهبرد معاصر؛ آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار داشت: دشمن به دنبال آن است تا با فضاسازی، باعث کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات شود و در سایه این اقدام اینگونه القا کند که مجلس خبرگان رهبری نماینده اقلیت است.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در تهران اضافه کرد: مجلس خبرگان رهبری طبق اصل ۱۰۷ قانون اساسی مسئول کشف و تعیین رهبری و طبق اصل ۱۱۱ قانون اساسی مسئول نظارت بر عملکرد و انجام وظایف رهبر و طبق اصل ۱۷۷ قانون اساسی مسئول بازنگری در قانون اساسی کشور است.

وی تصریح کرد: مسئولیت مهمی از جانب مردم بر عهده مجلس خبرگان گذاشته شده و آن تعیین محور اصلی در نظام، یعنی انتخاب رهبر انقلاب است و به خاطر اهمیت جایگاه این مجلس همواره دشمن و رسانه‌های آنها سعی در کم اهمیت جلوه دادن مجلس خبرگان رهبری و تخریب این مجلس دارند.

نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب و توصیه‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و حضور پرشور مردم در انتخابات که با درایت و هوشمندی مردم در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند، در انتخابات پیش رو نیز با شرکت گسترده بار دیگر دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام خواهند گذاشت.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: انتخابات پیش رو با توجه به شرایط سیاسی جهان از اهمیت بالایی برخوردار است و حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی یک مولفه قدرت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود که البته دشمن هم درصدد است تا با تهاجم رسانه‌ای خود این مولفه قدرت را تضعیف کند و از بین ببرد که تنها حضور مردم در پای صندوق رای می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کند.

به گزارش ایرنا، بیست‌و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران روز گذشته - ۲۹ بهمن ماه - طی آیینی رسمی با حضور محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان فرهنگی و اهالی رسانه کشور آغاز به کار کرد. رویدادی که پس از ۶ سال وقفه اهالی رسانه را از سراسر کشور دور هم جمع کرده است.

نمایشگاه رسانه‌های ایران با برگزاری ۸۰ نشست به مدت ۴ روز تا دوم اسفند از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۸:۳۰ دایر است.

۴۰ نشست در این نمایشگاه به طور تخصصی با محور رسانه برگزار می شود که شامل تجلیل از پیشکسوتان و اساتید عرصه رسانه، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، رونمایی از کتب حوزه ارتباطات و روزنامه‌نگاری، تجربه کاوی روزنامه‌نگاران و تحلیل و بررسی مسائل پیش‌روی حوزه رسانه است.

با توجه به اینکه حماسه مقاومت مردم فلسطین و طوفان الاقصی از مهر امسال در صدر اخبار منطقه و جهان قرار گرفته است، با ابتکار معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ١٢ رسانه جبهه مقاومت از افغانستان، پاکستان، ترکیه، تونس، عراق، یمن، فلسطین و لبنان در این نمایشگاه حضور دارند تا مهم‌ترین اخبار محور مقاومت را منعکس کنند./ایرنا

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: