صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۱:۰۱
  • چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۴۰۲
  • Wednesday 28 February 2024
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۷ - ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 28
کد خبر: ۲۳۰۳۶۹

مسکو: آمریکا به دنبال بی ثبات کردن روسیه قبل از انتخابات است

سفارت مسکو در واشنگتن می‌گوید که مقامات آمریکایی به دنبال بی ثبات کردن شرایط سیاسی داخلی روسیه قبل از انتخابات ریاست جمهوری این کشور هستند.

به گزارش راهبرد معاصر، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرد که مقامات آمریکایی قصد دارند شرایط سیاسی داخلی روسیه را با برانگیختن روس هراسی و اقدامات مصنوعی هیستریک قبل از انتخابات ریاست جمهوری بی ثبات کنند.انتخابات ریاست جمهوری روسیه قرار است روز 17 مارس 2024 (29 فروردین) برگزار شود.

 

سفارت مسکو در بیانیه‌ای در کانال تلگرامی خود افزود، این روس هراسی تصنعی که در آمریکا به راه افتاده است اثبات می‌کند که آمریکاییها به دنبال بی ثبات کردن شرایط داخلی روسیه هستند.سفارت مسکو همچنین اظهارات ضد روسی متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا را محکوم کرد و تاکید کرد که چنین اظهاراتی را تلاشی گستاخانه برای مداخله در امور داخلی روسیه میداند.


متیو میلر سخنگوی وزارت خارجه آمریکا روز گذشته با اشاره به مرگ الکسی ناوالنی فعال سیاسی مخالف مسکو و سالگرد ترور بوریس نمتسف دیگر فعال سیاسی روس، آنچه که تشدید سرکوب داخلی توسط دولت مسکو خوانده را محکوم و بر همکاری با شرکای واشنگتن برای فشار به مسکو برای آزادی بیش از 680 زندانی سیاسی روس تاکید کرد./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: