صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

میقات مدیا

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

  • ۱۸:۳۱
  • پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
  • Thursday 07 March 2024
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 07
کد خبر: ۲۳۱۶۸۰

جنگ غزه در 153مین روز؛ شمار شهدا به 30800 نفر رسید

وزارت بهداشت فلسطین در 153‌مین روز جنگ غزه، اعلام کرد که در سایه تداوم بمبارا‌ن‌های نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی به 30800 نفر رسید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ «رژیم اشغالگر طی 24 ساعت گذشته مرتکب 9 جنایت جدید شده که 83 شهید و 142 مجروح به همراه داشت». این جدیدترین گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه است که امروز پنجشنبه منتشر شد.


در این گزارش آمده است که شمار شهدای غزه به 30800 نفر و شمار مجروحان به 72298 نفر رسیده است و شمار زیادی از قربانیان هنوز در زیر آوار هستند و اشغالگران مانع رسیدن کادرهای امدادرسان به آنها هستند.


این در حالی است که نهادهای بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری تاکنون بارها درباره گسترش قحطی در غزه و مرگ فلسطینی‌ها بر اثر گرسنگی و تشنگی هشدار داده‌اند. اما همزمان با این هشدارها، رژیم اشغالگر بر شدت حملات و بمباران‌های خود افزوده است و توجهی به مرگ کودکان و نوزادان فلسطینی به دلیل سوء تغذیه ندارد.


صبح امروز نیز جنگنده‌های اسرائیلی منزل خانواده «قنن» در دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را که آوارگان فلسطینی از خان‌یونس را در خود جای داده بود، بمباران کردند و دست‌کم موجب شهادت 35 فلسطینی حاضر در این منزل شدند. شماری از قربانیان همچنان زیر آوارند./ فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: