صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 29
کد خبر: ۲۳۵۵۴

فرماندهان سپاه جهت بررسی تحولات منطقه ای گردهم می آیند

سرتیپ رمضان شریف بررسی آخرین تحولات داخلی و منطقه ای را از اهداف برگزاری بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه اعلام کرد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» با بیان اینکه این مجمع از فردا (دوشنبه ۸ مهر) آغاز خواهد شد، اظهار داشت: بررسی آخرین تحولات داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، تبیین راهبرد غلبه عمل و گفتمان مقاومت و سیاست‌های سپاه در دور جدید و چله دوم انقلاب اسلامی، دستیابی به الگوهای هم‌افزا و وحدت‌آفرین با سایر نیروهای مسلح و ارتقای ظرفیت و آمادگی‌های دفاعی برابر تهدیدات متصور فراروی انقلاب و میهن اسلامی از جمله اهداف برگزاری بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه است.

 

سخنگوی سپاه پاسداران در ادامه اظهار داشت: سخنران آئین افتتاحیه این مجمع حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه خواهد بود و در مدت برگزاری این همایش نیز مقامات و فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح به سخنرانی می‌کنند.

 

شرکت‌کنندگان در مجمع سراسری فرماندهان سپاه و پاسداران حریم ولایت با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

سردار شریف بیان کرد: شرکت‌کنندگان در بیست و سومین مجمع سراسری فرماندهان سپاه و پاسداران حریم ولایت همچنین به دیدار مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهند رفت و ضمن تجدید بیعت با معظم له، از رهنمودها و تدابیر حکیمانه امام و مقتدای خود بهره‌مند و آن را در تداوم مسیر پاسداری از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نصب‌العین قرار خواهند داد.


بر این اساس، مجمع سراسری فرماندهان و مسئولین سپاه همزمان با صدور فرمان تاریخی امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نیروهای سه‌گانه زمینی، دریایی و هوایی سپاه در سال ۱۳۶۴ پی‌ریزی و در حال حاضر هر دو سال یکبار با حضور فرماندهان و مدیران عالی رتبه سپاه برگزار می‌شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: