صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 03
کد خبر: ۲۳۸۶۰

صدر الساداتی در دادگاه ویژه روحانیت محکوم شد

رفیق دوست وزیر پیشین سپاه از شکایتش از صدر الساداتی سخن به میان آورده و مدعی شده که او در دادگاه محکوم گردیده و دیر یا زود حکمش اجرا خواهد شد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ درست یک ماه پیش بود که رسانه ها از گم شدن برادران صدرالساداتی هنگام سفر به بندرعباس خبر دادند. همان طور که انتظار می‌رفت این خبر به سرعت مورد استقبال معاندان ایران قرار گرفت و بر روی خروجی سایت‌های بیگانه قرار گرفت و وحشت‌ افکنی در جامعه ایرانی با این خبر شدت گرفت. خبری که یک عضو مجلس خبرگان نیز در بطن آن قرار داشت و همین بر اهمیت خبر می‌افزود. رویدادی که روزها در صدر اخبار قرار گرفته و بعدتر توسط خود آنان تکذیب گردید.

ارتباطات وسیع برادران صدرالساداتی با شخصی به نام غفار عباسی که خود را عارف معرفی کرده و به کارهایی از قبیل جن گیری مشغول است موجب شده تا محافل انقلابی موضعی انتقادی در برابر این برادران اتخاذ نمایند.

 

در همان مقطع خبر گم شدن نیز برادران صدرالساداتی (روح‌الله، رضا و مهدی) نزدیک به ۷۲ ساعت در محلی در اطراف قم و در منزل برادر یک چهره‌ی غیرخوش‌نام(غفار عباسی) پنهان شدند و تعمداً تمام ارتباطات خود را تعلیق کردند تا به واسطه‌ی فضایی که از مظلومیت برای آنان شکل‌ می‌گیرد موقعیت آنان در مسئله‌ی عدالت‌خواهی تقویت و اینگونه وانمود شود که برای افشاگری‌های خود هزینه‌های سنگینی را پرداخت می‌کنند.

حالا وزیر پیشین سپاه خبر از محکومیت صدرالساداتی در دادگاه ویژه روحانیت داده  و گفت: بنده از آقایی که درباره حقوق بنده سر و صدا راه انداخت به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم و حکم مجرمیتش صادر شده است.

 

وی یادآور شد: وی در جریان مصاحبه‌ای که علیه بنده انجام داد، اعلام کرد بنده ماهی 19 میلیون تومان حقوق می‌گیرم. در مصاحبه‌ای که یکی از خبرنگاران با بنده داشت از من پرسید «حقوق 19 میلیون تومانی» یا «زیرمیزی»؟ بنده هم بی‌خبر از مصاحبه این آقا گفتم حقوق 19 میلیون تومانی البته بلافاصله گفتم «اما حقوقی دریافت نمی‌کنم»

 

وی که در آستانه بازنشستگی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان چهارمین دهه خدمتش قرار دارد، ادامه داد: این آقای بی‌تقوا نخواست این جمله بنده را بشنود و مملکت را بر فرض حقوق 19 میلیون تومان بنده، چند روزی بهم ریخت به همین دلیل از ایشان به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کردم. از دادگاه خواستم این آقا ثابت کند که 19 میلیون تومان حقوق می‌گیرم همچنین اعلام کردم اگر این فرد متوجه اشتباه و دروغش شد در همان فضای مجازی به اشتباهش اقرار کند و از اشتباهش به مردم بگوید اما چون این کار را نکرد، دادگاه هم وی را «مجرم» شناخت. بنده از حکمش اطلاع دارم اما دادگاه به زودی حکم ایشان را اجرا خواهد کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: