صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 24
کد خبر: ۲۵۹۰۴

سردار سلامی: دشمنان را خوار و ذلیل کرده ایم

فرمانده کل سپاه با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد در سخنانی اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.

به گزارش راهبرد معاصر؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی که به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده، ظهر امروز در آئین افتتاح مصلی نماز جمعه شهر پاتاوه حضور پیدا کرده و به ایراد سخنانی کوتاه پرداخت.

 

وی در این سخنان، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را مردمی وفادار، ولایی، عاشق وطن و عاشق اسلام دانست و اظهار داشت: خدمت به شما مردم بزرگ‌ترین افتخار ما است.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما سرنوشت سختی را پشت سر گذاشته‌ایم، افزود: خدا را شکر می‌کنیم که همه جا دشمن‌مان را خوار و ذلیل کرده‌ایم، نه فقط شکست داده‌ایم بلکه ذلیل و عاجز شده‌اند.

 

سلامی گفت: دشمنان در بیرون از مرزها، در مرزها، در دریاها، آسمان‌ها و هر کجا که بودند تهدیدشان کردیم و سر جایشان نشستند و فهمیدند که نباید با این ملت دست و پنجه نرم کنند اما ما به این دشمن اکتفا نکردیم و علاوه بر آمریکا، اسرائیل، انگلیس و متحدان و مزدوران آنها، با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آنها را هم دشمن ملت ایران می‌دانیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل و  مزدوران آنها با فقر و محرومیت هم می‌جنگیم و آن را دشمن ملت می‌دانیم.

 

وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمنی نگاه چپ به این سرزمین داشته باشد گفت: این را خود دشمن هم می‌داند، دشمن می‌داند باید سلاحش را بر زمین بگذارد و دست هایش را به نشانه تسلیم در برابر ملت بالا ببرد و بگوید درود خدا بر این ملت که  با پیروی از چنین رهبری حماسه و شکوه آفریدند.

 

سردار سلامی در ادامه با بیان اینکه اینها نشانه‌های شکوه ملت است خاطرنشان کرد: وقتی سلاح‌ها و مغزهای آنها از کار می‌افتد و قلب‌هایشان نمی‌تپد و برای مقابله با شما علائم بالینی و حیاتی ندارند همه نشانه کافی برای شکوه و عظمت این ملت است.

 

وی در ادامه با بیان اینکه احساس می‌کنیم در میان مردم زنده‌ایم و در میان مردم عزت داریم و عزت ما از این ملت است، گفت: این ملت نشان داده هر چه دشمن بیشتر فشار می‌آورد آنها بیشتر مقاومت و مقابله می‌کنند همچنان که در تحریم‌ها بیشتر ساختیم.

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه به فکر مردم محروم هستیم، افزود: یاد گرفته‌ایم برای ملت بدون منت خدمت کنیم و در این راه، منت آنها را بکشیم زیرا آنها در چشم‌های ما جای دارند و بدون ملت زنده نمی‌مانیم ما تا آخر مقابل دشمن ایستاده‌ایم و مردم را مقابل دشمن تنها نمی‌گذاریم همچنان که ملت ما مسوولان را برابر دشمن تنها نگذاشتند.

 

سردار سلامی در ادامه سخنان خود در جمع مردم پاتاوه خاطرنشان کرد: امروز ملت ما سرافراز و با آبروست و هیچ بیگانه‌ای در سرزمین‌های ما راهی ندارد و با همین راه در مسیر پیروزی قدم بر می‌داریم.

 

وی با تشکر صمیمانه از کسانی که برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند خاطرنشان کرد: ما فرستادگان رهبری معظم انقلاب هستیم همین دو هفته پیش به ما فرمان دادند که مشکلات شما را تا آنجا که می‌توانیم برطرف کنیم. هر چه امروز ساخته می‌شود از آن قلب نورانی است چرا که دغدغه مقام معظم رهبری پیشرفت و رفاه و عزت و سربلندی ملت است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: