صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

بین‌الملل

جامعه

فرهنگ‌وهنر

چندرسانه‌ای

منهای نفت

اندیشکده‌های خارجی

انتخابات

فضای مجازی

صفحات داخلی

تاریخ انتشار: ۱۷:۵۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 03
کد خبر: ۲۶۸۳۰

کمدینی که همه ادابازی‌های «خندوانه» را باخت

کمدین برنامه «خندوانه» گفت: برنامه «خندوانه» را به خاطر بینندگانش دوست داشتم و روی دیده شدن بیشتر من تاثیر گذاشت.

به گزارش راهبرد معاصر؛ برنامه «سلام صبح بخیر» امروز میزبان حامد آهنگی، بازیگر و کمدین بود که از نقطه آغاز کار خود و اجرایی که فقط 13 بلیت آن فروخته شده سخن گفت تا زمانی که در «خندوانه» ادا بازی‌ها را باخت و این اواخر که در «چند میگیری گریه کنی2» به ایفای نقش پرداخته است.

 

بنا بر این گزارش، آهنگی در ابتدا درباره اینکه چطور متوجه استعداد خود شده اظهار کرد: از معلم حرفه و فنم تشکر می‌کنم که ایشان متوجه استعداد من شد. دوم راهنمایی در جشن‌های دهه فجر برای بچه‌ها میکروفن نگه می‌داشتم و قرار بود نمایش کمدی باشد اما هیچکس نمی‌خندید. معلم حرفه و فن عصبانی شد و گفت این چه وضعی است؟ من ادای همه معلم‌ها را درمی‌آوردم و معلممان گفت ادایم را دربیاور. من هم خواندم و صدای معاون کلانتر را تقلید می‌کردم و اجرا کردم و استارت کارم از دوم راهنمایی خورد.

 

وی افزود: کارم از انزلی و گیلان و رشت شروع شد. سالها اجراهای ارگانی داشتم و بلیت فروشی از زمانی شروع شد که به کیش دعوت شدم. آن موقع این کار خیلی باب نشده بود و 13 نفر تماشاچی داشتم. اما یک  هفته بعد همه بلیت‌ها فروخته شد.

 

این کمدین با بیان اینکه من 9 سال است هر شب روی صحنه‌ام، یک شب‌هایی دو سانس اجرا کرده‌ام حتی اگر حالم بد باشد، تهیه کننده پولم را نداده باشد، یادآور شد: تا سه چهار سال پیش درآمدم اصلا دیده نمی‌شد و تهیه کننده به عهدش وفا نمی‌کردم. اما من کارم را خوب انجام می‌دادم چون تماشاچی می‌خواهد لذت ببرد. از وقتی به تهران آمدم و دو تهیه کننده بزرگ دارم که سر وقت به تعهدشان عمل می‌کنند اوضاع بهتر شده است و منم و یک تیم 12 نفره.

 

آهنگی درباره زندگی شخصی‌اش گفت: سال 86 ازدواج کردم و با خانمم در یک کار همبازی بودیم. او نقش اصلی داشت و من نقش دزد را بازی می‌کردم. به خواستگاری رفتم و جواب رد گرفتم اما 4 سال بعدش دوباره خواستگاری رفتم.

 

وی درباره تاثیر حضورش در «خندوانه» تصریح کرد: خیلی تاثیری روی اجرای استیج من نداشت. من قبل از آن هم در همه شهرهای ایران اجرا می‌کردم و سالنم پر می‌شد. «خندوانه» را به خاطر رامبد و بیننده‌هایش دوست داشتم و روی دیده شدن بیشتر من تاثیر گذاشت. مردم «خندوانه» را دوست دارند و امیدوارم چه با ما چه بی ما دوباره شروع شود و مردم را بخنداند.

 

این کمدین در پاسخ به اینکه در ایام محرم و صفر که اجراهای کمدی نداریم، مشغول چه کاری بوده، خبر داد: به یک فیلم سینمایی دعوت شدم. «چند میگیری گریه کنی2» که بعد از 14 سال دارد ساخته می‌شود. سری اول آن با بازی زنده یاد منوچهر نوذری فیلم شریف و کمدی جذابی بود. در این قسمت نیز نقش پسر آقای شایسته را اشپیتیم آرفی بازی می‌کند که برای گرفتن ارث و میراث به ایران می‌آید و با یک شرط مواجه می‌شود و آن برگزاری مراسم عزاداری برای بی‌بضاعتها است. من هم نقش روضه خوان را بازی می‌کنم و مرده‌ها از دستم می‌خندند! ان شاءالله که کار خوبی از آب دربیاید.

 

آهنگی درباره سختی‌های اجرای مداوم گفت: یک روز در کیش 5 دقیقه مانده به اجرا به من خبر دادند مادرم حالش خیلی بد است و انگار سکته کرده است. انگار داشتم خودم سکته می‌کردم. او انزلی بود و من کیش. حالم کل سه ساعت خوب نبود و بعدش کلی گریه کردم چون خیلی خودم را نگه داشته بودم.

 

وی همچنین درباره تیم محبوبش تصریح کرد: ملوان را دارند ذره ذره نابود می‌کنند و مسئولان انزلی مقصر هستند که با هواداران بازی می‌کنند. حتی مازندرانی‌ها هم ملوان را دوست دارند و این تیم یک تعداد بازیکن جنگنده بومی داشت اما حالا هیچکس نمی‌آید ملوان را جمع کند.

 

این کمدین با یادی از خاطرات حضور در «خندوانه» بیان کرد: من در تمام مسابقات ادابازی «خندوانه» شرکت کردم و همه را باختم. آن روز به رامبد می‌گفتم تو 5 دوره مسابقه برگزار کردی من 7 دوره باخت دادم! با مهرداد میناوند رفتم باختم، با نصرالله رادش رفتم دعوایمان شد. با نیما نکیسا رفتم باختم. با خود رامبد رفتم و گفتم دیگر با صاحب برنامه می برم، از سحر ولدبیگی و نیما فلاح هم جلو بودیم اما آیتم آخر را با اختلاف باختیم! در پایان آهنگی و کلهر همچنین یک مسابقه ادابازی نیز در استودیو اجرا کردند.

 

منبع: فارس

نظر شما
نام:
ایمیل:
نظر: